Inlägg från: Kaksmulan1 |Visa alla inlägg
  • Kaksmulan1

Vi som väntar smått i September 2012

Haha, kastade ut min katt i stormen idag för att han mjaua så när sonen skulle sova middag... Irriterad...? Jag..?

• Kaksmulan1

Angående syskonvagn skulle jag vilja ha en Phil & Ted. Tycker de är brillianta! Men blir väl ståbräda till teutonian vi har, tror inte jag kan sälja in ny vagn till mannen. Köpte nya, superfin vagn till lillkillen och efter ett halvår köpte sulkyn; baby city mini (världens bästaste sulky) från baby jogger, för man orkar bara inte barnvagn.... Så köp billig barnvagn och dyr sulky säger jag, inte bägge ;)

• Kaksmulan1

Ettplusett. I min förra graviditet tyckte jag att det kändes ofräsht där nere. Tyckte att det luktade massor när jag kissade ( till den grad att jag oroade mig när folk skulle in på toa efter mig) men tror det går med doftkänsligheten att göra. Tänk på att inte tvätta mer än vanligt dock då flygningarna är ett sätt för kroppen att hålla området runt bebisen rent.

• Kaksmulan1

Har för mig att jag bara använde nässpray med koksalt förra graviditeten, alltså inte riktig nässpray... Men varför.. minns ej.

• Kaksmulan1

Nezeril verkar gå bra, otrivin står det att man ska rådfråga, otrivin menthol ska ej användas av gravida. Googlade bipacksedlarna :)

• Kaksmulan1
    Vili skrev 2012-01-05 19:12:36 följande:
    Jag bor i Hässleholm i Skåne, relativt nyinflyttad från Helsingborg.

jag är från hässleholm Glad. bor i göteborg nu
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012