Vi som väntar smått i September 2012
JePaLuLi. Jag längtar till 10 fullgångna veckor så jag kan göra både bikarbonat och rödkålstestet. Himla rolig grej!
JePaLuLi. Jag längtar till 10 fullgångna veckor så jag kan göra både bikarbonat och rödkålstestet. Himla rolig grej!
Starstruck. Det finns ju sidor på nätet där man kan beställa t-shirts med eget tryck, de har bodys också. Kanske du kan designa nått bra.. jag ska beställa en "världens bästa storebror" tröja till min son där som han ska ha på sitt 2 års kalas.. jag borde va i v 15-16 då.. lagom att berätta då.
LillaBabyK. Misstänkte det ;) Själv är jag mör i kolan idag efter en natt där sonen helt enkelt inte ville sova... Snark.
skit skit skit skit.. min barnmorska ringde precis och sa att hon hade sagt upp sig! så ledsen... har verkligen längtat efter att få träffa henne igen.. vet inte hur jag ska göra nu.
Thefamily. Tack, det löser sig nog till det bästa.
Vågar ni använda angelsound redan? På tillverkarens hemsida står det att don avråder användning innan v. 12. De som säljer det säger v.11 och Googlar man på forskning ön det avråder de innan v. 18. Hade tänkt köpa men känner mig mer o mer skeptisk.
Jag va hos BM idag och fick se en fin bebis med tickande hjärta. Var på dagen 9+3 enligt UL så det stämmer exakt med sista mensen. Drygt 3 veckor till kub och sen kan man kanske andas ut lite.
Jag måste säga att jag tycker Phil o Teds syskon vagn verkar toppen, i alla fall om man gillar att det är mer kompakt, det gillar jag, har liten bil.
Thefamily. Jag bara ringde in och fick det på e recept. Börja med att ringa och kolla.