Inlägg från: LillaPluppen |Visa alla inlägg
  • LillaPluppen

Vi som väntar smått i September 2012

Jag säljer marknadsföring på sveriges största företagssök=)

Vi kommer vänta till vecka 11-12 innan vi berättar för familj, vänner, jobb o så.  (några nära vänner till mig vet dock om det, skönt att ha nån att prata med=)

• LillaPluppen

Är det nån mer än jag som inte ringt till mvc ännu? tänkte eventuellt ringa imorrn, 5+0 är jag i idag så det är ju inte bråttom iofs sen undrar jag om nån här inne som har barn sen innan som kom väldigt förtidigt? Jag födde min son spontant i vecka 27+3 och är lite nojjig denna gång såklart

• LillaPluppen

Tog ett CB digital imorse som jag hade kvar för att jag villt se 3+ på det. Så är det nå fel på testjävlen, stannade såhär och sen hände inget mer, WTF??
  • LillaPluppen
    StarStruck skrev 2012-01-16 12:56:11 följande:
    Reklamera så får du garanterat ett nytt, men gör det innan batteriet tar slut!
    jo men det är ju inte precis så att jag har kvittot kvar=)
  • LillaPluppen

Nu har jag äntligen fått tag på BM=) Har tid för hälsosamtal och önskemål inför denna graviditet iom att mitt första barn kom i 27+3.

31:a januari kl 14.00 är första besöket, kul=)

• LillaPluppen

ghaa jag börjar bli lite less på att inte känna någon molvärk alls,går in i vecka 7 imorgon.

Samtidigt är jag glad att det inte känns om allt är bra ändå för förra gången va det hemsk smärta jag hade vecka 6-8 när livmodern började växa.

Bara lite misstänksam mot att vara i vecka 7 och inte känt av växtvärk alls...

• LillaPluppen

nu har mitt illamåeende oxå satt igång, 6+2 idag.  känns som man är på en blåsig kryssning hela dagarna, usch va det gungar.

• LillaPluppen
    Dag och natt skrev 2012-01-24 10:13:47 följande:
    Kram till dig! Vi får kämpa ihop Fortsätter det så här kommer jag dock inte klara av att vara så aktiv här vilket är tråkigt. Hade hoppats på en drömgraviditet utan illamående den här gången men det är bara att inse att jag har för lätt för att spy. 
    Tack!
    Som tur är har jag inte fobi för att spy, jag kräks hellre och så känns det bra en stund istället för att gå och vara spyfärdig hela dagarna.

Jag har ju inte kännt ett dugg förrän igår så jag hoppasdes på en symptomfri graviditet samtidigt som man oroade sig över att det inte va som det ska iom avsaknaden av symptom=)

Man är märklig!
  • LillaPluppen

Godmorgon,

igår somnade jag till vid 19 tiden......och vaknade när klockan ringde vid 06.30 imorse. Shit! Graviditeten sätter sina spår på kroppen tidigt=)

• LillaPluppen

ghaa jag blir tokig, detta illamående gör mig helt lamslagen. Jag lyckas iaf ta mig iväg till jobbet men det är ju inte kul att sitta här. Är väldigt glad över att jag har ett kontorsjobb där jag sitter still och inte jobbar i butik där jag hade varit tvungen att vara fräsch och glad...uuh...

BM imorgon kl 14, måste be om bättre tabletter mot illamåendet än postafen!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012