• NeLe

Vi som väntar smått i September 2012

Ja alltså förstå mig inte fel, min sambo är duktig ibland med. han lagade mat igår exempelvis och gör ibland efterrätt till. Dammsugning beordrade jag honom oxå då han sårade mig och jag blev tårögd. Gick ut med barnen för att slippa honom i en timme medan han gjorde det.

• NeLe

Ah dumma telefon som säger att inlägget aldrig skickats. Blir ju massa dubletter!

• NeLe
    LeiaBus2010 skrev 2012-08-02 18:19:16 följande:
    Kan den INRE fostersäcken/hinnan brista före den yttre??

vaknade kl 5 imorse av att det nästan small till.. det knäppte till rejält! kände dock ingenting blev lite rädd o sen somnade jag om igen... jag har de senaste dagarna gaft mer stickningar neråt och förvärkar som ter sig annorlunda mot de jag brukar ha... dessa gör alltså mer ont.. nästan som en magkatarrs känsla fast i livmodern... ngn som vet vad det kan vara? idag har jag även haft mer vattniga flytningar och känner en sur doft ibland? men det kommer inte som "vattenmängder"
    hmm jag skulle ringt till förlossningen prompt för en kontroll!
  • NeLe
    LeiaBus2010 skrev 2012-08-02 20:51:22 följande:
    Jag ska in på kontroll snart.
    Sköterskan jag pratade med sa att den inre hinnan kan spricka före den yttre.. och den yttre kan även spricka såklart och bebis huvud kan ligga och täppa till "hålet" så att det inte kan komma några mängder och det behöver inte läcka mkt alls om så är fallet..... 
    Angående mina smärtor så ska dom kontrollera tappen osv för nu har jag haft dom ett bra tag och dom har inte minskat... så håll en liten tumme för mig nu tjejer
    klart jag håller en tumme.. eller två menar jag ju! Meddela oss hur det går sedan.

• NeLe

Håller fullständigt med Virvelvindan!!!! Åk in och kräv den bästa vård du någonsin kan få!!!!

• NeLe

Vad roligt att logga på och se att en bebis kommit till tråden GRATTIS förstis till ert lilla mirakel

Edds, jag har bara fått lämna urinprov en gång och det var vid inskrivningen... Tycker oxå det är riktigt konstigt! Men antar att de inte kollar urinet när alla andra värden verkar ok?

• NeLe

Jag brukar ha ett tryck mellan 95/60-105/70 och min BM har inget sagt om lågt va högt tryck.. Konstigt att alla får så olika svar!

• NeLe

Antilop, Japp är yr rätt ofta. Ändå äter jag riktigt regelbundet och får i mig bra med socker för yrseln...

• NeLe
    LeiaBus2010 skrev 2012-08-06 10:25:41 följande:
    Hittar dig inte.... bara en bild med en fågel.... bättre du letar upp mig och skickar en vänförfrågan

Tezz Dowermyr 
    hör av mig till dig via FB nu Skriver även ett inbox så du vet vem jag är hehe!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012