Vi som väntar smått i September 2012
Frökenpilla, foglossning här med. Ont i bäckenet dom sjutton och ichias nerven ska vi inte prata om
Frökenpilla, foglossning här med. Ont i bäckenet dom sjutton och ichias nerven ska vi inte prata om
Superbia, Liv tycker jag är jättefint
Nelia, magen blir hård, det märks men gör alltså inte ont att man måste flåsa sig igenom de
Rapport efter dagens besök hos BM lyder på följande sätt;
v 29+2
Blodtryck: 120/50 (hade precis powerwalkat dit för att hinna haha)
Blodsocker: 6,1
Ketchups hjärtslag: 155 slag/min
SF: 29 cm (känns som om hon mäter fel, hon startar på typ halva venusberget?! Men nu är jag ikapp veckorna igen iaf då förra gången låg jag på 26 cm i v 24!)
Frågade oxå om läge på bebis och hon sa att de inte börjar mäta förrän v 35. Jag minns att vi gjorde det vid varje BM besök efter att man börjat mäta SF... Har jag fel? Hon tyckte sig iaf känna bebis huvud neråt och kroppen åt höger (precis som jag anat) men indikerade att det hinner ändras flera gånger om. Hade gärna velat fråga om det finns möjlighet till TUL men det känns inte aktuellt då jag knappt känner mig bekväm att ställa frågan för att sedan blir ratad av henne. Jaja, 3 veckor till nästa besök och då har jag någon vikarie då min BM går på semester...
Ni är inte de enda som säger "han" till bebis. Jag gör detsamma