Min Karl är exakt likadan! Jag o dottern låg i samma säng en natt, hon hostade massor vilket är ett tecken på att hon snart kommer kräkas. Jag var något beredd på att det kunde hända med andra ord, när hon väl kräks så får jag sådan energi att jag halvt voltar mig ur sängen. Då påstår han att jag aldrig mer ska säga att jag har ont eller är osmidig eftersom jag kunde volta ur sängen...
Jag jobbar hela dagar på ca 10 h/pass (dock inte samma antal timmar varje dag) och ska sedan komma hem till en lya med halvt smutsiga barn (visserligen är det inte så alla gånger), hemmet huller om buller och så ska man emellanåt både laga mat samt ta hand om disken efteråt för att sedan varva med dusch för barnen och nattning. Så har han nerverna att bli sur när jag går och lägger mig tidigt (mellan 20-21) för att orka med en liknande dag dagen efter (vaknar 05.30).
Vad gör han? Jo han har semester, sitter med telefonen i handen o snackar onödigt skit med hans idiot "kompisar", spelar spel på datorn eller tränar. Igår var han till o med på massage och hade en heldag för sig själv då han lämnade barnen på dagis första dagen på ett par veckor. När ska JAG kunna unna mig sådan lyx??