Vi som väntar smått i September 2012
måste bara fråga.. är det någon mer som har en bebis som vibrerar där inne? den liksom vibrerrrrrrarrrrr haha och sedan petar massor.. brrrrrr... Vad gör ketchup egentligen?
måste bara fråga.. är det någon mer som har en bebis som vibrerar där inne? den liksom vibrerrrrrrarrrrr haha och sedan petar massor.. brrrrrr... Vad gör ketchup egentligen?
Starstruck, viss vissa människor som inte bör jobba inom vården. Här har jag bara träffat på bittra människor oxå och därför drar även jag mig extra mycket för att åka in, trots att jag "bara" varit inne en endaste gång under denna graviditet pga smärta som inte försvann på flera minuter!
ser att ni snackar om "vänner"... Sådana har jag tyvärr gott om. sorgligt nog så har jag inga vänner utan är antingen med familjen (sambon och barnen) eller med min mamma och mina syskon. Dock börjar även de sistnämnda bli trötta på mig... eller börjar och börjar, det har hållit på ett tag men ingen vågar säga något Känner mig så ensamt stundtals!
Kort ego; Idag har jag haft sammandragningar som känts till tusen.. eller nja hundra då! Fullt av de var det, undra ifall det blir bebis snart i alla fall trots att man försöker ställa in sig på övertid