Vi som väntar smått i September 2012
Hur har det gått för dig Nelliepop?
Hur har det gått för dig Nelliepop?
Behöver lite hjälp från er! Har sedan igår kväll molvärk i svanken. känns precis som mensvärk. Har inte haft några större problem med foglossning men känt av onda höfter när jag jobbat mycket. Nu är jag ledig och har tagit det lugnt men har skitont ikväll! Kan förvärkar kännas i svanken eller är det foglossning jag känner av? Blir väldigt osäker.. Är förstagångs föderska!
Fy farao. Har sådan mensvärks liknande känsla i svanken. Har bara legat inne i sängen och soffan idag. Har haft så här flera dagar i rad nu men ikväll har det varit olidligt. Man kan ju hoppas att lill killen vill komma ut snart. 37+0 idag.
Jag har varit uppe i natt 2 omgångar och trott att jag håller på att bli magsjuk. Vidrig smärta i magen som har hållt i sig ett par minuter och sedan släppt. Har haft mycket sammandragningar senast bara i veckan men det här var något helt annat. Förvärkar? Gör det så här ont och till och med ondare är jag fasiken inte redo
Hur har ni andra gjort med försäkring av kommande barn? Har ni fixat det eller gör man det när barnet föds?
Usch fick nyss veta att en kollega till mig har gått bort i en olycka. Hennes lilla son var med henne när det hände och han har bara sin mamma, ingen kontakt med pappan. Ryser i hela kroppen! Livet är så otroligt skört, ena stunden är man här och nästa stund kan livet vara över, på bara en sekund.
Vill inte skapa tråkig stämning här inne men idag är jag extra tacksam och lycklig för det lilla livet jag bär i min mage och för alla era små.