Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Fick åka in till gunakuten igen inatt.
    Det visade sig att ischias + växtvärk kan göra extremt ont om det händer samtidigt och det är förmodligen därför jag har haft så jäääävla ont!
    Fick se bebis igen dock, vad den har växt!

• StarStruck
    FruFH skrev 2012-01-26 20:47:23 följande:
    Nu ikväll känner jag mig extremt sur och tvär. Berättade det för min man som undrade VARFÖR DÅ? Vaa, får man inte bara känna så som gravid utan att det måste ha hänt något? Skrikandes
    Så nu blev jag ännu surare eftersom jag har en så oförstående man...Flört

Annars är allt på toppSkrattande
    Samma "problem" här!
    Min sambo är också heeeeelt oförstående och frågar varför jag är så sur.
    Jag skriker att det är hans j*vla fel och då  ser han helt chockad utObestämd
    Han får ta en del, tur att han är han och ändå har liiite förståelse ändå.
  • StarStruck

Fick en välkomstpresent från Liberoklubben.
    En tvål till bebis, locket hade gått sönder så mycket av tvålen låg i förpackningen...tack ändå...typ

• StarStruck
    Dag och natt skrev 2012-01-27 14:26:42 följande:
    Nä vad trist! Så du har redan fått välkomstpresent alltså, jag har inte anmält mig för jag trodde det kom först efter förlossningen. 
    Jag fick den när jag registrerade mig på sidan, sen får man startpaket som man kan hämta ut^^
  • StarStruck
    Alicias skrev 2012-01-27 17:37:46 följande:
    Ni som har gjort ultraljud nu tidigt. Ska ni vänta till RUL eller kommer ni boka in ett nytt UL innan?

Jag såg bebis i veckan 6+5 och är nu i vecka 8+5. Jag vill se bebisen igen innan RUL, är det desperat? 
    Jag kommer försöka få ett UL innan, i v 13-14 eller nått.
    Kommer inte fixa att vänta tills v 18-20.
    Jag såg bebis i v 6+0 med hjärta och v 8+0, med rätt längd och väldigt tydligt hjärta.
  • StarStruck

Shit vad växtvärk jag har haft idag.
    Det har ilat, dragit och molat och nu har jag ont i ryggen

• StarStruck

8+1 enda symtomet är egentligen växtvärk Mår lite illa om jag äter för sällan och har fått snyggare tuttar

• StarStruck

Glömde ett symtom..
    Jag har fått likadan hy som jag hade när jag gick i 7:an....kul och se ut som en 14isObestämd

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012