Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Jag är täppt i näsan, kan inte sova utan nässpray :(

• StarStruck

Om inte jag får persikor ( vanliga, inte inlagda eller godis) så dör jag, jag sitter ärligt med tårar i ögonen pga persikobristen i det här landet! :(

• StarStruck
    FijaLija skrev 2012-02-22 13:46:44 följande:
    Var bor du då? Här vill de helst att man har gått 20 fulla veckor innan man får komma på rul. Men eftersom jag har en 40dagars cykel och de går efter senaste mensen så har de lyckas boka rul i vecka 16 till mig :/ samma sak hände när jag väntade Saga. Då trodde bm att jag var i vecka 18 vid rul... Men jag var bara i 14+3 :/ det är tråkigt när de inte lyssnar på en :/ då fick jag inte ett nytt Ul heller :/
    Samma sak har hänt mig nu!
    Min längsta cykel är 40 dagar och BM räknar från senaste mensen som blir helt fel.
    Jag har påpekat det flera gånger men det är ingen som lyssnar, otroligt irriterande!
  • StarStruck
    Edds skrev 2012-02-23 09:20:07 följande:
    jag har beställt från teknikmagasinet, den bör komma idag.
    köpte gel på apoteket för bättre kontakt. hoppas på att få testa den idag !!
    Ska kika in där då :D
  • StarStruck
    Edds skrev 2012-02-23 09:28:09 följande:
    ja gör det, den var inte så farligt dyr, tror jag betalade 400 kr med frakt och allt. och jag tänkte bara använda den 1,max 2 gånger, så jag tyckte de var rätt rimligt pris ändå !
    jag hittar den inte :(
    vad heter den där?
  • StarStruck

Ska till gyn ikväll, har fått en mindre blödningObestämd
    Lite snopet och få mf i v 11+5, i princip på första målsnöret

• StarStruck
    StarStruck skrev 2012-02-23 09:52:25 följande:
    Ska till gyn ikväll, har fått en mindre blödningObestämd
    Lite snopet och få mf i v 11+5, i princip på första målsnöret
    kl 17.30 också + att det är jourläkare, kan bli oändligt många timmars väntan, sist var det nära 7 timmar
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012