Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Filuren83 skrev 2012-03-06 11:14:36 följande:
    Vad är det för läkarbesök?
    Jag har högt BIM och räknas som högrisk, vad exakt som ska göras vet jag inte men planera inför förlossning blir det iaf lite grann
  • StarStruck

Idag ska vi förlova oss Solig
    Jag hittade jättefina ringar på tradera, exakt sånna vi har letat efter för 170 spänn så jag slog till utan att konsultera med sambon så han vet inget, hoppas bara han kan ha sin ring ^^

• StarStruck
    JETS skrev 2012-03-06 12:50:13 följande:
    Hur hade ni tänkt att göra med graveringen??
    Vi tar det lite i efterhand, det går att lämna in på guldfynd, tror det kostar 400 och det har vi inte råd med den här månaden :P
  • StarStruck
    JETS skrev 2012-03-06 13:10:20 följande:
    Nä jag tänkte mest på om det stod ngt i ringarna nu för det brukar det väl göra i just förlovningsringar =)
    Jahaaa :P
    Nej dom här var utan
  • StarStruck

Alltså, detta med angelsound, det är ju skitsvårt att höra, det är ju massa ljud, bland annat låter det som att man ligger under vatten och blåser bubblor, antar att det är tarmarna? Sånt hörde jag inte när jag testade första gången?

• StarStruck

Men vad nervös jag blev, jag vet ju att han inte säger nej ^^
    Vi fick en "Boken om mig" som vi har fyllt i lite i och så finns det en spalt där man ska fylla i när man träffades och flyttade ihop osv och idag fyllde jag i förlovningsdag med dagens datum och tejpa dit ringarna så får han titta igenom den sen ^^
    Jag tyckte det var lite finurligt!

• StarStruck

Men vad ni håller på, vuxna kvinnfolk! Anyway, fick göra vul, såg en febrilt viftande bebis med hicka, det var lite kul :P Ska göra såndär sockerbelastning snart. Har även grym foglossning så jag ska få låna TENS-apparat och gå hos sjukgymnast. Så blev jag uppmanad att bara äta GI och gå ner i vikt. Jajamen

• StarStruck
    FijaLija skrev 2012-03-07 11:04:44 följande:
    Det är lätt att saker missförstås :)

Kul att få se bebis :D själv får jag inte se vårat lilla knyte fören 23/4 :)
    Hoppas det kommer gå bra på glukosbelastningen, inget du gjort förut?

Vad jobbigt med foglossning!
    Vilken vecka är du i?

Vi har sett våran rätt mycket pga sammandragningar, tror det blev 6e gången idag, men det är väldigt spännande att se hur den utvecklas :)
    Nej, det blir första, har hört att det inte är särskilt kul så det är inget jag ser fram emot, alls!
    Usch ja, man blir väldigt låst, jag är i v 13+5
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012