Vi som väntar smått i September 2012
Jag har spanat in bildtråden för septemberbebisar, och jag känner en stor panik och oro börja växa inom mig. Jag är lite mullig sen innan, men jag har inte fått någon som helst gravidmage.. I bildtråden finns det som som är i samma vecka som mig som har fått världens kalaskula. Jag börjar oroa mig för att jag inte är gravid.. Jag hade min sista mens i början av december och tog två test som visade positivt på BIM-dagen och BIM+1.. Men nu börjar jag inbilla mig att strecken kanske var för svaga för att vara positiva. Jag har inte haft någon mens sen december. Jag har dagligen vita flytningar, som jag aldrig någonsin haft förut. Mina bröst har växt och mina bröstvårtor har blivit större. Jag har gått upp i vikt. Jag har varit/är tröttare än tröttast. I vecka 13 kände jag hur det liksom sprattlade snett nedanför naveln (cirka 10 cm ner) och det höll i sig i två dagar.. Sen dess har jag inte känt något. Jag är så fruktansvärt rädd för att jag inte är gravid och jag gruvar mig för den dagen vi ska på ultraljud..
Hur stor är risken att jag inte är gravid?