Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

FijaLija skrev 2012-03-26 11:12:06 följande:
    Det är säkert möjligt beroende på var dina tarmar ligger.. :)

Livmodern sitter ju inte så högt upp ens för ens nånstans i v 30, så det känns rätt omöjligt, men det såg verkligen ut som små sparkar ^^
    Dessutom tror jag att mina tarmar har flyttat :O
  • StarStruck
    FijaLija skrev 2012-03-26 11:13:56 följande:
    Själv undrar jag var livmodern borde vara i vecka 16? jag tycker mig kunna känna kanten mitt på naveln. är inte det lite högt? 
    Jag tycker jag känner min vid naveln typ också, sen är det en ny kant 1,5 dm över den kanten
  • StarStruck
    FijaLija skrev 2012-03-26 11:23:18 följande:
    Allt kanske flyttades upp lite beroende på hur du satt :) den kanske sparkade i bakvägg men beroende på som sagt hur du satt så kanske det syntes högt upp? :)
    Shit, ja, hur satt jag :P
    Jag satt liksom skräddare med ena benet och den andra uppdraget, om du förstår hur jag menar, jag har moderkakan i framvägg så den kanske lyckades få en några träffar över den, för när jag lyssnar med AS så hör jag hur den verkligen sparkar runt, den är aldrig still på samma ställe^^
  • StarStruck
    FijaLija skrev 2012-03-26 11:24:03 följande:
    Den kanten, kan inte det vara diafragman?

Jag vet inte, jag har ingen koll faktiskt, kan den hoppa?
    Det var typ där jag kände "sparkarna"
  • StarStruck
    feelings skrev 2012-03-26 11:47:44 följande:
    Ekosystem? ..

Kanske bebban sparkar på ett ställe som knuffar till ett annat ställe så blir det vågor .. ;)

Jag som väntar nr 4 väntar spänt på att få känna något annat än förstoppade tarmar .. hahahhaha
    Haha, ja mycket möjligt ^^
  • StarStruck
    FijaLija skrev 2012-03-26 11:54:27 följande:
    man kan ju få "spasmer" på de mest konstiga ställena ;) 
    ja men då så, då slipper man undra^^
  • StarStruck
    LillyRose skrev 2012-03-26 15:32:49 följande:
    Bara 15 dagar kvar till rul nu...tick tack
    Jag har 18 dagar kvar, men det känns som 1000 ^^
  • StarStruck
    FijaLija skrev 2012-03-26 16:12:22 följande:
    Ja det kan ju ha med det att göra att det kändes så högt upp... om hela du satt som en räka, ihopkurad ;)
    Det var ju inte en liten rörelse under huden utan det spändes ju ut också, precis som att det var en pytteliten fot, helt sjukt var det. Ja, jag lär väll inte gå till botten med dety mysteriet, fast händer det igen så kanske det är sparkar^^
  • StarStruck

Nu hände samma sak igen, fick en liten "spark" eller vad det nu är på samma ställe, vid samma tidpunkt, skummit!

• StarStruck

Mina tuttar har börjat svida/bränna/ila inuti, det gör svin ont en kort stund. Vad beror det på?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012