Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Vi har blivit med vagn! Vi ska hämta den om några timmar :) En brio kombi från 03 för 200 kr

• StarStruck

Snart är det tisdag! Alla hjärtans dag och inskrivning, det har gått väldigt fort. Kommer ihåg hur det var när man var i v 5 och det kändes som en evighet till v 12 och nu är det bara en halv vecka kvar!

• StarStruck

I morrn ska jag ringa och fråga om vi får lyssna på hjärtljudet på inskrivningen eller ev ett ultraljud i v 13. Nån som vet hur hög mf-risken är när man sätt bebis i v 9+2 i rätt strl, som sprattlar och har tickande hjärta? Är den lika hög då fortf eller har den minskat?

• StarStruck

Då har vi varit på inskrivning. Vi fick en förvirrad tant, hon var inte alls rolig. Ska på åter besök i april och så ska jag ringa och boka ultraljud på tors

• StarStruck
    millabilla skrev 2012-02-15 08:46:37 följande:
    Hoppas på att det blir ett kortvarigt illamående då ;) med tanke på att det ofta brukar lugna ner sig någon gång efter vecka 12.
    det hoppas jag verkligen, har varit i princip helt lamslagen i snart 2 veckor pga det ;(
  • StarStruck

Igår på inskrivningen så blev jag såklart vägd.
    Det är nog det jag har varit mest nervös över bara för att häxan jag träffade på hälsosamtalat var som hon var, men jag hade bara gått upp 1 kg på dom här 6 veckorna!
    Men när jag väl var där och fick veta att samma virriga bm skulle även ta mina blodprover blev jag lite nervös eftersom att jag är väldigt svårstucken och har alltid varit. Hon testade en gång och hela handen blev blå på en gång så hon skickade ner mig till lab istället ^^

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012