Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

ska köpa semlor idag, om det finns några:P

• StarStruck

Jag måste ha en back up plan för vad jag ska ge min sambo i Alla Hjärtans Dag present.
    Jag vill ha en AIK-body, men hittar ingen, att köpa en "världens bästa pappa-tröja" känns förtidigt, kommer vara i v 10+4 då. Hjälp migObestämd

• StarStruck
    Kaksmulan1 skrev 2012-02-01 13:59:33 följande:
    Starstruck. Det finns ju sidor på nätet där man kan beställa t-shirts med eget tryck, de har bodys också. Kanske du kan designa nått bra.. jag ska beställa en "världens bästa storebror" tröja till min son där som han ska ha på sitt 2 års kalas.. jag borde va i v 15-16 då.. lagom att berätta då.
    Jo, jag har kollat runt men hittar ingen där man kan ha med en logga på, bara text, men det får väll duga:P
  • StarStruck

Jag har 0 sexlust men vi gosar, varje gång vi har försökt ha sex så får han ändå inte in den

• StarStruck

Yaaay, fick min AIK-body idag, en costume made;) Sambon ska få den idag. Den blev inte så fin som jag ville, kanterna på trycket blev ojämna, men den ska bara kräkas på iaf:P

• StarStruck

Jag mår jätteilla om jag väntar för länge med att äta, är ofta kissnödig, trött som fan, och vet ni vad?:D nu kan jag ha sex igen och bli upphetsad, det känns jäkligt bra efter att ha haft total torka i 2 veckor om inte mer!

• StarStruck

9+2 idag. Somnade kl 9 i fredags och sova hela natten, det har jag nog inte gjort sen jag gick på lågstadiet:P Trötthet är nog mitt enda symtom nu förtin

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012