Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

N1987 jo, kanske, men det svider att inte köpa den:P det var redan nedsatt pris på den och allt

• StarStruck
    LillaBabyK skrev 2012-01-16 00:24:12 följande:
    Vi har redan köpt våran :) Den har stått i hallen några dagar och så har jag kört runt lite på kul. Vi köpte såhär tidigt bara för att det var en sån otrolig super rea och vi sparade en massa tusenlappar på att köpa den så det var ingen logik i att inte passa på.
    Jamen dåså, då slipper jag känna mig som en knäppis som köper en dåOskyldig
  • StarStruck
    LillaBabyK skrev 2012-01-16 01:03:37 följande:
    Mjaaa, jag är en sån som tycker att rosa är för tjejer men om du inte tycker så så go for it!
    Den är ju så fin!
    Men tror inte sambon går med på att köpa en rosa iaf, han är också "en sån" som tycker att rosa är för tjejerCool
  • StarStruck
    LillaBabyK skrev 2012-01-16 01:09:44 följande:
    Den var skitsöt, skulle bli jättefint med lakarn och annat :D Mörk lila tycker jag killar kan ha!
    Jag har en låda med kläder som jag samlat på mig under åren för att hålla nere längtan och där har jag en del mörk lila trots att det ska vara unisex. Kan inte förstå att jag snart faktiskt äntligen ska få använda kläderna! 
    Ja, precis!
    Haha, jag har bara en mössa med öron och 2 par strumpor just nu!
    Det är mindre än ett år kvar, det är faktiskt inte långt alls fast tiden går väldigt långsamt just nu.
  • StarStruck
    LillaBabyK skrev 2012-01-16 01:19:44 följande:
    Ja alltså vi är ju i andra månaden nu så det är ju bara 8 - 7.5 kvar, det kan man väl runda ner till ett halvår ;D
    Önskar man kunde få gå i ide i alla fall tills man börjar få mage! Men nu har jag looovat mig själv att se till att jag och mannen njuter av den sista tiden som två. Åka på en resa och en massa spontana bio besök och sånt!
    Åh, mage<3
    Jag lär väll få vänta till v 30 innan jag får nån, tjock som man ärObestämd
    Haha, det är lättare sagt än gjort, iaf för min del :)
  • StarStruck
    ÄngelnDennis skrev 2012-01-16 12:09:57 följande:
    och jag svettas som en gnu... Lite värme?
    Ja, tack!Solig
  • StarStruck

Nu provade jag mina shorts från i sommras, dom gick knappt att knäppa och jag lär ju knappast vara mindre i sommar;(

• StarStruck
    LillaPluppen skrev 2012-01-16 12:37:38 följande:

Tog ett CB digital imorse som jag hade kvar för att jag villt se 3+ på det. Så är det nå fel på testjävlen, stannade såhär och sen hände inget mer, WTF??
    Reklamera så får du garanterat ett nytt, men gör det innan batteriet tar slut!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012