Iam skrev 2012-01-05 16:25:45 följande:
Om du jobbar med det du jobbar med tycker jag det är oerhört skrämmande att du svarar som du gör i denna tråd!!
Står för mina åsikter o de har jag alltid gjort.
Om ja formulerar saker lite hårdare privat så betyder inte de att jag gör de när jag arbeta.men åsikterna o erfarenheten är dessamma.
dessutom möter man olika par,olika känsliga,olika problem osv.
Har inte fått några klagomål med paren jag har hand om.
O resultaten har bara vari
positiva.De handlar inte om 1 möte med paren utan man arbetar med paren så länge de behövs.
alla är olika.
vi har dessutom teraputer,psykologer och familjerådgivare vid sidan av den här delen som dom har tillgång till både under möterna och efteråt.
Där får dom välja vem dom ska gå till isf,om de ska vara enskilt lr gemensamt.
Flesta börjar enskilt,övergår till gemensamt och efter alla möten i gruppen och kommit till slutpunkten så funderar de bra.
Paren får dela med sej till dom nya paren som kommer in om erfarenheterna av samtalen.
Och vi driver inte strikt grupp med enbart prat prat prat prat utan när vi träffas genensamt alla paren så diskuteras de öppet.
Detta har visat sej positivt både för förhållanden,äktenskapen,både för männen o kvinnorna då dom kan alla bolla tankar o känslor med varandra.
så tyvärr så måste jag faktist säga att du har fel för jag har tillräckligt med kött på benen för att veta vad jag pratar om.