Vi som försökt ett tag utan plus
Jayt - Härligt att du repat dig! Skönt att du får och orkar börja om så pass snart. Själv känner jag att om vi misslyckas nu så behöver jag nog lite tid att ladda om. Dels har jag mått så fysiskt dåligt och så vill jag göra klart en annan utredning. Och så har jag och mannen inte fått ha riktigt sex sen siste juli! (Pga andra problem är det väldigt viktigt att jag inte får tvillingar.) Man saknar det..
Maramina - Vilket bra resultat!! Låter som sagt som du hade väldigt bra äggkvalitet nu.
Jenso - Absolut, jag får alltid höra mirakelhistorier. Men tror nästan jag själv skulle gjort samma för att peppa.
Själv är jag på RD9 nu och idag har jag haft en del molvärk. Kan ju va ett symtom men jag vet inte, det känns som mensen är påväg. Ni vet när det börjar "lukta mens" lite i trosorna. Och enligt min vanliga cykel ska mensen komma imorgon eller lördag. Så ja... Känns verkligen som det inte tagit sig. Inte känt nåt alls senaste dagarna förutom tunga ömma bröst av progesteronet. Känner mig helt ogravid. I början när vi precis satt in embryot kände jag mig gravid, men det försvann efter några dagar. Undrar om det var för att ägget åkte ur...