Vi som försökt ett tag utan plus
JZ79 skrev 2013-08-30 19:57:18 följande:
Calabalic, min blödning kom 8 dagar sen förra gången jag sprayade och typ 2 dagar sen denna omgång. Om den inte kommit inom en vecka så testa och om neg kontakta kliniken. Ibland gör de vul och/eller tar blodprov om blödningen uteblir. Funkar det ok annars med sprayen?
Nu är mensen tre dagar sen, men det har börjat spänna lite sådär karaktäristiskt så förhoppningsvis är den på g. Var några år sen jag ville att mensen ska komma nu, men vore så segt att behöva spraya längre än nödvändigt. Det är så krångligt att hålla tiderna tycker jag (7,15,23) men biverkningsmässigt är det hittills inte värre än trötthet och att jag är lite känsligare. Jag har högt blodtryck i vanliga fall och det står i bipacksedeln att det kan stiga ytterligare med Suprecur, men det har faktiskt gått ner istället! Samma sak med viktuppgången som det står att man kan få.. har tappat nåt kg istället. Konstigt!
Lillnosen - Åh vad jobbigt! Förstår att du måste vara utom dig av oro, men jag säger som de andra, försök att skingra tankarna, så mycket annat finns det ju inte att göra. Precis som nån annan skrev så har jag också lärt mig av FL att det kan vara sådär i början.