Vi som försökt ett tag utan plus
Försöker: Jag kan ta ut legitimation som arbetsterapeut efter sommaren, det blir ju med viss förskjutning eftersom kandidatuppsatsen inte har flutit på helt smärtfritt så i augusti beräknas jag vara klar Jobbar som vårdbiträde på ett demensboende under sommaren.Sambon min tar ut sin masterexamen i sommar som biomedicinare och börjar doktorera direkt därefter och får då lön. Så vi ser en ljusning i tunneln Men som sagt, just nu är det knapert så på ett sätt hur hemskt det än känns i mellan åt så finns det även några positiva aspekter med att det har tagit lite tid för mig att bli gravid. Det hade inte varit helt lyckat att stå här med ett litet knytte nu utan pengar på kontot, även om sånt förhoppningsvis hade löst sig om vi varit i den sitsen.
JZ: Okej, alltid ska det strula med fk, en av anledningarna till att jag nog undviker att söka tjänst där även om de säkerligen hade behövt någon som rörde om i grytan.
Det känns som att antingen är man "sjuk" eller så är man "frisk". Bara att slå på och av, det finns inga mellanting Hoppas du får igenom arbetsträning och hoppas att företagshälsovården kan komma på något som fungerar för dig snarast, så att du klarar av att återgå till arbetet. Och ja, familjen är viktig. jag är en mammas tjej så nu när jag har haft en svacka så saknas hon enormt även om hon kan klanta till sig med ordvalen ibland.