Vi som försökt ett tag utan plus
Stenhårt hållna tummar för er Otålig och för småkillarna i magen Det bara MÅSTE gå bra!
Stenhårt hållna tummar för er Otålig och för småkillarna i magen Det bara MÅSTE gå bra!
Hej tjejer!
Här är mensen sen som den har börjat att bli de senaste månaderna Så jobbigt när man känner att den är på G men inte kommer igång.
Har känt mig ledsen & förbannad de senaste dagarna på att det aldrig blir vår tur Tog ett negativt test för ett par dagar sedan men med kvällsurin. Det var blankt som snö. Har jag riktigt riktigt tur så kommer den ju inte men som sagt jag har haft mensvärk i dagar. Vad hade du för förkänningar Nellin?
Lillnosen: Beklagar verkligen sorgen över er vän! Det är sådant som inte borde få hända. Kramar
Kanske 4: Hoppas du har rätt med känslan, håller tummarna!
Thotis: Hoppas på att det går bra för er hos kuratorn och att ni kan ordna upp ert förhållande.
Hej tjejer, nu är jag på BIM+4 tror jag och fortfarande ingen mens Sambon tycker jag ska ta ett test imorgon bara för att få veta men jag är så rädd för att få ett ytterligare negativt test (hatar att se de blanka som snö)och det är ju som sagt inget ovanligt att min är sen längre.
Idag har jag även haft stick/hugg i ländrygg och mage så det känns högst sannolikt att mensen är på G. Kanske får avvakta till söndag med test i alla fall
Lillnosen: Oj svårt hur lång längsta cykeln har varit, men när den är som vanligt brukar jag ha en 28-30 dagars cykel. Utifrån de beräkningarna var den 6 dagar sen förra cykeln och nu då 4. Denna månaden kände jag av ÄL lördag-söndag för två veckor sen (sambon var iväg och kom inte hem förrän söndagen så därför jag kommer ihåg det)
Dagens graviditetstest Ett år efter MA var det vår tur igen!
Tack så jättemycket underbara kvinnor i denna tråden Vi hoppas verkligen att det ska hålla hela vägen nu, det vore så underbart att få börja två nya kapitel i livet, dels som färdigutbildad och dels som blivande förälder/förälder.
Dock är jag mer ödmjuk för tanken att det faktiskt kan hända något, sist trodde jag att det händer bara andra och inte mig.
Men jag tänker inte gå och älta och oroa mig, det förtar bara lyckan.
Lovar att jag ska försöka smitta ner er andra också Kramar i mängder