JZ79 skrev 2013-03-22 20:26:30 följande:
Vårväntan....Vi ska också se film, å festa loss med bubbelvatten som smakar ananas
Din glass lät såååå mkt godare
Lusläser recept oxå och planerar måltider inför kommande vecka
Jag tycker vi bestämmer att det låter som gravsymtom
Ska du testa nått snart??
Njut av en lugn helg efter mycket stress och ha en mysig kväll
Vad härligt att snart få äta
vad lutar det mot för festmåltid då?
Och tack, jag hoppas verkligen. I så fall blir det i samband med min födelsedag som det positiva beskedet kommer och det vore ju verkligen världens bästa födelsedagspresent. Men testa gör jag nog inte förrän mensen är lite sen
Detsamma till dig!
vad ser ni för film?
Maramina skrev 2013-03-22 20:56:20 följande:
Jag håller tummarna för att det är, eller att det kommer bli graviditetssymptom för dig Vårväntan!
För första gången i dotterns liv har vi haft "fredagsmys" tillsammans med henne, och det var på hennes egen begäran. Popcorn och Legos Starwarsfilm fick det bli. Hur resten av kvällen blir nu när hon somnat återstår att se. Det verkar som både jag och mannen är rätt trötta. Särskilt som vi delade på en flaska vin till middagen. Eller delade och delade, vi drack väl var sitt glas. Det räckte. Resterna blir väl som vanligt att vi häller ut. Frysen är full med fryst vin som jag har gjort av slattar och tänkt använda i maten. Fast så blir det aldrig. Borde egentligen frosta ur frysen och slänga allt gammalt. Men det får bli en annan dag
Tack! Och jag håller tummarna för att det snart blir plus för dig också! Ett steg närmare nu iom spraystart
Det där med vinet tror jag beror mycket på att tar man ett glas på fredagkvällen så är det dagen då man släpper veckans måsten för en stund, kroppen går ner i viloläge och då blir man dåsigare av vinet. Jag blev nästan full på ett glas vid en middag för några veckor sedan.