Maramina: vad skönt att du känner dig så lugn och tar det så bra ändå trots dum mens, skönt också att ni har landat i det beslutet att det blir de här försöken och sen får det vara bra
Kramar
JZ: Var rädd om dig vännen
Försöker: Usch vad jobbigt med den här läkaren som inte lyssnar, verkar bry sig, bara kör sitt eget race och allt där i mellan. Nu när ni hade bestämt er för att pröva IVF också
Så jobbig när man är så utlämnad till vården och andras beslut kring sin egen kropp.
Jag själv känner mig nu fruktansvärt osäker på vad mina prover har visat för mig. jag har inte fått några provresultat alls. De skulle höra av sig om det inte såg bra ut och när de inte gjorde det har jag tolkat det som att det var bra/okej. Kanske borde ringa och fråga?!
Även om vi nu inte får hjälp förrän i dec-jan.
Annars har jag precis gjort färdigt min slutpraktik med godkänt resultat och fina lovord för framtiden. Mensen är slut och det är dags att påbörja jag vet inte vilket försök i ordningen, drygt en månad kvar till examen och solen skiner på oss här i Lund. Så lite positivt i livet också
Tyvärr har jag haft ångest och oro lite till och från den senaste veckan också. Hoppas på att det ska rätta till sig och inte bli värre. Försöker hålla den i schack med olika tekniker och nu drar jag igång min fysiska aktivitet igen som har legat lite på paus under praktikveckorna.