Vi som försökt ett tag utan plus
Nej, du har inte missförstått mig. Jag testade igår och på grund av resultatet, ett superpositivt och ett supernegativt och med liknande resultat idag, förrutom att det positiva nu var lite svagare, dvs inte positivt längre, men fortfarande starkt och det negativa precis lika negativt idag, så litar jag inte på testerna helt enkelt och vägrar köpa nya och slänga pengar i sjön på något som jag inte kan lita på. Kanske är CB:s digitala bättre, men de är så attans dyra och med tanke på att jag vissa cykler endast har en peak på några timmar, och andra flera dagar, så vill jag inte lägga ner sådana mängder av pengar. Inte för att jag inte har råd, utan snarare att jag känner inte att det ger så lite jämfört med vad man får. Vi fortsätter som nu, och med tanke på att jag alltid haft ökad sexlust runt ÄL så har det blivit mycket sexande särskilt då (vilket det blir alltid i några veckor efter mens då jag känner mig så ofräsch under mens och vill inte ha sex då, så när det väl är över så är vi både desto sugnare och det brukar hålla i sig ungefär fram till 7-10 dagar innan nästa mens, så vi borde få till det vid rätt tillfällen ändå
Och just det ja, dagens tog jag just för att det blev så konstigt igår och jag råkade ha ett par likadana tester kvar i byrålådan så jag ville kolla med samma urin, vilket jag inte gjorde igår, om det verkligen kunde skilja så mycket