• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

72dagar skrev 2012-08-07 22:57:49 följande:
    Fyllt i hälsodeklaration till ivf-besöket. 1 v kvar. Tiden går sååå långsamt.
    Det går fort {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

Suttit och läst massa positiva historier om pco och folk som gått ner i vikt och blivit gravida. Jag hoppas verkligen det kan funka för mig INNAN jag börjar nån behandling med tabletter. Vore ju underbart! Om vi säger jag har gått ner runt 8 kg om 2 veckor sammanlagt kanske äl kommer igång spontant. Kan ju alltid hoppas. Nu är jag 1 kg från det jag vägde förra gången jag blev gravid oplanerat, även det efter jag gått ner i vikt. (inte för att vi planerade graviditet) .

Hoppas ni alla har en bra dag! Är nyfiken på hur det gått för dig Cindy?? Solig

• Pastell
    cindy03 skrev 2012-08-08 19:40:59 följande:
    Hej tjejer! 

Testade idag på morgonen men då blev det fel på testetSkrikandes

så skickade iväg sambon till affären och han kom hem med ett cb med vecko indikatorFlört och förväntansfulla som vi har varit idag så kissade jag på testet och där ståd det med klara svarta bokstäver EJ GRAVID Gråter
    Oh nej! Men ge inte upp innan mensen kommer. Kram
  • Pastell

Fick en chock när jag ställde mig på vågen ikväll. Har nästan gått ner 9 kg Förvånad det har bara runnit av mig nu efter mensen. Shit....väger nästan normalt.....sry....var tvungen  skriva ut min glädje lite  

• Pastell

Nellin: Jag hoppas BDG funkar för dig, du fick väll äl av det om jag inte minns fel en månad?

JZ79: Hejja hejja! Har hört massa bra om den appen och många som tycker den är bra och har gått ner.

mamma0709: Tack. Förstår dock inte hur jag lyckats själv....jag brukar alltid ge upp men antar vilja är så jävla stark just nu både om bebis och bröllop + att jag ser ju faktiskt betydligt snyggare ut nu än annars hahha

• Pastell
    Nellin skrev 2012-08-09 06:36:09 följande:
    Ja, jag fick ju äntligen igång ÄL med hjälp av BDG. Sen slutade jag, för att jag var snål, och då kom det ingen ÄL. 
    :( Så nu jäklar knaprar jag för glatta livet här, hehe...

Duktig du är som gått ner så i vikt!
    Då håller jag alla tummar att det funkar denna månaden också Skrattande
  • Pastell

Cindy: Åh vad tråkigt att mensen kom

JZ79: Men vad gött att de äntligen kunde svara på lite frågor och era funderingar. Förstår det känns mycket lättare nu Solig

• Pastell

FSH bör du kolla upp Nellin också, men det ska tas på dag 3 i cyklen dock. TSH är väll det enda värdet man kan ta närsomhelst tror jag.

• Pastell

Välkommen hem Solrosen och lycka till idag

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus