Vi som försökt ett tag utan plus
mamma0702: om ni orkar,försökt få till det idag också. Äl inträffar ju drygt 48 timmar efter du fått positivt på stickan. Men orkar ni inte så ska ni ju inte hetsa över det
mamma0702: om ni orkar,försökt få till det idag också. Äl inträffar ju drygt 48 timmar efter du fått positivt på stickan. Men orkar ni inte så ska ni ju inte hetsa över det
Rebster: Det kan ju vara så att äl hoppar de här månaderna vilket ju är fullt naturligt för alla, utan att det är något fel. Det händer ju då och då.
Solrosen 83: Vad skönt att du fått reda på varför mensen är oregelbunden. Vi är ju ett par här inne med pco i tråden. Och de säger ju det är en "lätt" diagnos att få som ofrivilligt barnlös och ofta lätt att göra något åt för att bli gravida.
Solrosen 83: Jaa, jag är också gärna med i en tråd om viktnedgång håller själv på att gå ner i vikt till normalt bmi i första hand pga att försöka få igång äl på egen hand,de säger ju det kan hjälpa och jag har ju haft äl förr när jag var smalare.
Åh nu har vi haft vigselförättaren här på besök och planerat upplägget. Vi ska gifta oss borgeligt och nu känns det än mer verkligt Hon var väldigt trevlig med så är himla nöjd hihi.
Solrosen: Då går jag med i den tråden
Krya på dig Ciccie!
Många som ska prova bisolvon denna månden. Hoppas det funkar för er
Ciccie: Vad tråkigt att du känner så. Trivs du inte på jobbet alls? Vet många dock som får ångest av att komma tillbaka på jobbet efter semestern Kram!
JZ79: Jag hoppas du fått en nidblödning eller nått Men som jag skrev i andra tråden kanske det är kroppen som reagerat på allt som varit. Man vet ju inte.
Nellin: Skönt med semester! Nu håller jag tummarna för att det tagit sig för er denna månaden.
Idag är jag på dag 7 i cyklen,mensen är faktiskt slut sen i lördags eller nått. Varade inte alls länge denna månaden,kanske för den var så sen?! Men vi har redan kört igång,även om jag vet att jag knappast lär få äl än,om jag ens får nån.Men jag hoppas min viktnedgång ska köra igång kroppen.
Imorgon börjar jag skolan igen,andra terminen till uska. Ska bli kul tror jag....även om det är kul att jobba också. Men jobbar när jag orkar under tiden jag pluggar också
Låter bra det Ciccie! Det blir nog bra,det tror jag.