Inlägg från: JZ79
|
-
-
Rebster: skitmens som inte har vett att hålla sig borta! :( Låter som en skön semester, å du lär sova gott i din egen säng att ha tältat. Kram!
-
Kanske 4a, skönt att kroppen är igång! Hoppas ni får roligt på Skara sommarland
Rebster, hahaha! Va paff hon/han hade blivit om du slagit till med paddeln -
72 dagar: ja hade nog väntat å inte mixtrat själv. De har kanske en plan upplagd för dig/er. Fast jag förstår att du är otålig.
Vi hade tänkt att mannen skulle börja med extra zink och folsyra i väldigt höga doser för att få fler å snabbare spermier (finns en studie om det) men nu när han utreds å tar antibiotika så vill vi inte mixtra själva. Rädd att det ska bli falskt provsvar på honom om vi tar tabletter som de inte ordinerat. -
Aaster och Lullan: grattis till plus!!
-
-
Ha en skön semester vännen!!Solrosen 83 skrev 2012-08-02 12:44:56 följande:Nu drar jag till Kreta en vecka. Ska göra mitt bästa för att hålla mig här ifrån familjeliv och bara njuta av ledigheten och sambon. Ni får ha det så bra!
-
Vårväntanochlängtan, mysko att den bara försvann...Hoppas den inte dyker upp igen, bättre om du får ett fett plus istället!!
Nellin, håller tummarna att det är er tur nu!!
FridaF, va skönt att gynbesöket var så lyckat Nu jäklar ska det bli bebis!
Här är det äl-vecka och vi hoppas på ett mirakel.... -
Woho å grattis till viktnedgången! Va duktig du är gummanPastell skrev 2012-08-03 20:44:54 följande:Dock har jag snart gått ner 7 kg, vet inte om det kan ställa till att?
-
Ge mig tips och motivation tack!! (varför är inte bebis nog med motivation för mig nu??) Hopplöst att gå ner nånting nu när jag bara är hemma och inte kan röra mig. Försöker att inte ha nått gott i skafferiet eller frysen, men tycker det blir för mkt mackor och mat nu när jag är hemma och orörlig. Jag har iofs inte gått upp nånting sen operationen å kanske ska vara glad för det så länge..Pastell skrev 2012-08-04 08:41:13 följande:Tack going!! Det går rätt enkelt den här gången för att jag verkligen ger mig fan på att bli gravid. Har ju verkligen nått som sporrar känns det som.Hoppas ni får tid snabbt nu vännen, kram!!Ciccie86 skrev 2012-08-04 13:26:22 följande:Jag börjar verkligen fundera på om det är något fel på mitt TSH värde. Ska ringa min gyn på måndag och boka tid för mig och sambon, dvs fortsätta vår utredning som vi påbörjade i maj.. Nu orkar jag inte mer. Så typiskt att jag blev sjuk denna ÄL :(