• JZ79

Vi som försökt ett tag utan plus

Hoppas: ca15 dagar efter äl, inte testat med äl-test men brukar få positivt samma dag som periodtracker meddelar äl i kalendern. Mensen var beräknad till idag 14:e. Den dyker nog upp imorgon..känns faktiskt omöjligt att det blivit bebis nu, med så lite sex vid fel tillfälle å så mannens få å svaga simmare...

• JZ79

mylady, välkommen till oss! Här stöttar vi varandra i vått å torrt :)
    Kanske du bara plussar sent? Har du regelbunden cykel annars?

Min mens har fortfarande inte kommit, känns bara stötigt att den är sen just denna månad när vi är säkra på att det inte blivit nått...

• JZ79
    mylady skrev 2012-07-15 13:48:54 följande:
    Hoppas på sent plus. Men vänta i se antar jag nu ett tag. Kanske dyker mensen upp när som helst ändå.

Jag har alltid haft lite oregelbunden. Tills jag åt rosenrot två månader för några månader sen. Just för att få mer regelbunden. Så gott som regelbunden sen dess. Men kan ju bara vara sen mens också. Som innan
    Här finns vår bim-lista: www.familjeliv.se/Forum-1-336/m65594227.html
    Hoppas att mensen håller sig borta Solig Va bra att RR hjälpt dig! Flera i denna tråden äter både RR och BDG för att få äl och kortare cykel å allt va det är Tungan ute
  • JZ79
    BVP, va bra du höjde dosen själv Skrattande Ha extra koll på dina värden nu när du är gravid, de kan öka vid graviditet och då finns risk för missfall tror jag...å det får ju inte hända! kram {#emotions_dlg.flower}
  • JZ79
    Adnil76 skrev 2012-07-15 22:02:31 följande:
    På tal om symtom så var iaf mitt enda symtom innan plus på BIM+2 att jag inte hade någon PMS. Några gravvosymtom kom inte förrän ett par veckor senare. Inget illamående, inga ömma bröst - ingenting. Så kan också en graviditet börja. ;)
    Hmm...låter lite som jag har det nu. Tanken om ett mirakel har dykt upp i mina tankar idag...fortfarande ingen mens, å känns inte som den är på G heller. Märkligt..Kommer iaf inte testa...ger det några dagar till.
    Hur mår du annars Adnil?
  • JZ79
    mylady skrev 2012-07-15 22:23:55 följande:
    Jag vet inte alls vad jag ska tro.

vågar man hoppas?`

man blir ju så besviken då :(

O vi som åker till Grekland om en vecka. i två veckor.
    Blir lite nojjig nu o kollar vad jag får o inte får om det nu skulle vara så.  (men säkert dyker tant röd upp inom kort)
    inga problem att flyga så tidigt iaf Glad Härligt med Grekland Cool, exakt vart ska ni?? Solig
    Hur var det nu, nån plan på nästa testning??
  • JZ79
    Solrosen, hur funkar viktklubben? är det den som aftonbladet har? Du tänker rätt, njut av semester och ta tag i vikt å sånt efteråt, sen är det ju härligt att det är fritt fram att frossa i jordgubbar, melon å annat gott utan att man riskerar att gå upp. Va härligt det hade varit om du plussar nu å kan avboka gyn Skrattande
  • JZ79
    barbarmama skrev 2012-07-15 22:42:54 följande:
    Nu har jag nog äntligen lyckats få ett riktigt positivt ägglossningstest!! Såhär starkt teststreck (att det är starkare än kontrollstrecket) har jag aldrig lyckats få. Inte ens när jag blev gravid med sonen. Så jag är helt i extas nu. Men vad betyder det? När har jag ägglossning, utifrån testet? Jag blev typ helt besatt haha, så vi sexade två gånger idag, för att vara säkra. Men när infaller ägglossningen efter första positiva äl-test?

10 försöket, hoppas det är vår tur nu!
    Fint test!! Äl borde inträffa 12 (24?)-48 timmar efter positivt test!! Sexa imorgon också så har ni täckt upp riktigt bra! Härligt att ni fått till det 2 ggr idag också Skrattande
  • JZ79
    barbarmama skrev 2012-07-15 22:56:35 följande:
    Tack så mycket, jag tycker också det är väldigt fint! Jag har aldrig sett något finare! Okej, då blir det att sexa imorgon och på tisdag också, för att vara alldeles helt säker?! Hoppas hoppas, att något frö vill sätta sig och börja gro denna gången! Skrattande
    Bara sexa på så mkt ni orkar Flört Simmarna kan leva i flera dygn, så även om ni inte sexar mer nu så finns det nog en liten spermie som väntar på ägget! Glad
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus