• kanske 4a

Vi som försökt ett tag utan plus

Nellin skrev 2012-09-21 18:06:24 följande:
    Kanske 4a, haha! Det är rätt det! Testa på bara! :) Och visa oss gärna!

oki dok, kommer nytt i morgon Skrattande
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Idag är livet skit, tokblankt i morse :(

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Em me skrev 2012-09-22 16:48:10 följande:

Aw, känner igen de:/ vilken dag är du på?:)

äl +9, tidigt jag vet men jag får alltid plus tidigt så det känns ganska kört.
  • kanske 4a
    Em me skrev 2012-09-22 17:13:09 följande:
    Men de finns lite hopp ändå, jag håller tummarna:)

jo det gör det väl, vi får se.
  • kanske 4a

Jag är på äl +10 idag och så här ser testet ut, tyvärr torkat hann inte ta någon bild innan. Kanske kan inbilla mig en skugga.
  • kanske 4a

Har ont på höger sida, strålar bak mot ryggen och mot ändtarmen, precis som vid mina X. Tänk om det sitter fel igen, då blir det inga fler barn här :(

• kanske 4a

Tack nellin har lugnat mig lite.Det känns på vänster också ibland

• kanske 4a
    JZ79 skrev 2012-09-24 23:52:20 följande:
    Malin: spännande!!! Nu har jag glömt..när har du bim??

Kanske 4a, förstår du blir orolig men försök att inte stressa upp dig. Syns det nått på tester? Hoppas på ett fint plus inom några dagar :)

Williamsmamma: trist med minus, men jag hoppas så länge inte tanten dyker upp :P

Cupcakedream: skitmens!! :/ kram!

tack för pepp, känns bättre just nu. Inget plus än men har inte testat sedan i söndags. Men jag har vid alla mina normala grav +  mf fått plus äl +9 (en gång äl +11 men då testade jag inget före det) och bara vid X:en efter BIM. Så eftersom jag inte såg något äl +10 känns det ganska kört. Och skulle jag få ett plus idag skulle jag bli orolig igen, och glad samtidigt förståss :) Aldrig är man nöjd...
  • kanske 4a
    JZ79 skrev 2012-09-25 11:09:17 följande:
    Det behöver ju inte vara så denna gång, du kan få plus efter bim och ändå blir det inte x eller mf!! Positiva tankar nu gumman!!! Inget är kört förrän tanten knackar på! kram Hjärta

Tack!!! Hjärta
  • kanske 4a
    Em me skrev 2012-09-25 17:24:30 följande:
    Jsg är dö närvös hela tiden!!!! Haft bruna flytningar sen fredags... Vill inte ha ett mf till:/

Åh vad jobbigt gumman, jag vet precis hur det är. Har du ringt till gyn? stor kram till dig {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus