Kravmärkt skrev 2012-07-21 00:15:41 följande:
Vet du, ända sedan jag gick igenom avbrytandet (28 mars) så har mina symptom varit allt annat än normala. Har pratat med gyn och hon ser inga rester eller något avvikande längre (hade en polyp ett tag) och att kroppen ibland kan vara ett mysterium. Men inte nog med att man är rädd att något ska gå snett, man vill ju bara ha en ärlig chans till att försöka på nytt.
Hoppas det lugnar ned sig nu. Om det håller i sig eller blir värre så tycker jag dock de kan kolla med vul igen och kanske spola lite med koksalt eller nåt.
Rebster skrev 2012-07-20 20:59:33 följande:
Fast det kan ju vara gravsymtom men det behöver inte betyda att det sitter fel. Det finns väl de kvinnor som får sådana hugg fast allt är som det ska så jag hoppas allt på ett litet plus för dig
Vad skulle jag göra utan er kloka tjejer! Som du säger så vill man ju bara få börja om och släppa det här nu. Oron över ett nytt X blir ju ibland oproportionerlig (vilket svårt ord) och minsta lilla obehag så tänker jag att det är kört. Jag försöker släppa det nu. Tog ett test nu och det syns fortfarande, kanske lite svagare, suck.