Vi som försökt ett tag utan plus
Underbart JZ! Det är er tur att det går vägen nu!!
Underbart JZ! Det är er tur att det går vägen nu!!
JZ: Härligt! Både med minisemester och framförallt med köplats!
Precis! Nu vet vi vad som gäller och fram tills dess ska vi ta sommarlov och njuta av sol, semester och drinkar :)
Skönt att höra att du är på gång igen!
Stort GRATTIS Wonders!!!! Underbara nyheter (nu får du smitta av lite gravidstoft till oss andra också) ;)
Blir så trött och ledsen på folk som inte kan vara lite finkänsliga... Vi kom att prata om Dregens sommarprat på fikat och en kollega (som jag har svårt för) kläcker skrattade ur sig att de ju inte kunde få barn och hur han står där i rummet på sjukhuset med en porrtidning... Hade lust att svara att alla inte kan få barn men vill inte att hon ska få veta något och nu är jag bara ledsen och nedstämd..
Jenso och Wonders: Brukar försöka hålla min undan från henne så mycket jag kan och tar de strider jag behöver för jobbets skull. För övrigt så känner jag inte för att ta diskussioner med henne om saker och framförallt inte om detta. Det blir aldrig några vettiga diskussioner så skippar de hellre. Just idag var jag inte beredd på kommentaren så hade inget bra svar men fick lite medlidande blickar av de kollegor som vet om vår situation. Var inte heller beredd på hur mycket ork den lilla kommentaren tog idag..
Nu vill jag bara att det ska bli den 20 augusti så vi får åka till RMC och får lägga upp en plan och sedan köra igång! Nu ska det lyckas!
Håller tummarna för er i morgon och tisdag Wonders och JZ!
Ska bli skönt att äntligen få åka till RMC och få starta igång igen!
Wonders: Vad härligt att höra att allt såg bra ut!
Härliga nyheter JZ!! Det är er tur nu att det går åt rätt håll!