Vi som försökt ett tag utan plus
Glad gubbe på äl-testet idag så i morgon blir det insemination!!
Glad gubbe på äl-testet idag så i morgon blir det insemination!!
Här kom mensen idag så det betyder att försök två också misslyckades. Ser samtidigt på facebook ett annonserande om graviditet, inget förvånande att just de skulle bli gravida men ville inte veta det just idag...
JZ: lider verkligen med dig/er! Kändes som om det var er tur nu! Skickar en jättestor kram till er
Södermakaren: wow, grattis! Har du tagit något mer test?
Vi har i dag haft telefontid med RMC om hur vi går vidare efter två misslyckande inseminationer. Kändes som ett bra samtal som mynnade ut i att vi kör på med IVF på januarimensen så om en månad är vi igång igen! Känns jättebra att det blir IVF och att vi går köra igång så snart. Dessutom så blir det korta protokollet så om i månadsskiftet jan/feb blir jag ruvare!
Vi kör också igång snart! Bara min mens kommer så blir det korta protokollet för mig så räknar med mens om en vecka med sprutstart strax efter det och sedan äggplock v 6
Igår kom mensen och i morgon tas första sprutan!
Härligt JZ!
Jag har Gonal-F. Det är första gången med korta protokollet så det är nytt men jag körde långa protokollet i våras men det ledde tyvärr inte till återföring då de inte hittade några spermier. Nu kör vi donator-IVF och hoppas på bättre resultat!
Vad kör du då?
Äggplock idag och resultatet blev 15 ägg (!) så nu hoppas vi att de inte ringer imorgon för då blir det insättning på måndag och resterande odlas till blastocyster innan frysning.