• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag ska åka tåg kvart över 4... Har sån otrolig fobi för tåg/buss så jag har bara suttit och varit nervös hela dagen. Inte ens kunnat duscha eller klä på mig..

• Anonym

Att jag har så litet pengar att leva på. Varför ska allt vara så dyrt? Har ingen lust längre...

• Anonym

Att jag har sådan barnlängtan att jag blir galen. Och när man har det ser man bara nyblivna föräldrar eller gravida runt omkring sig, och blir så avundsjuk. Kan inte vara ärligt glad för mina vänners skull, för att jag önskar så att jag i deras sits. Men förhoppningsvis börjar jag och sambon tillverka en egen liten nu till hösten. JAG LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET ATT JAG BLIR ALLDELES GALEN!

• Anonym

Att jag har så ont, så himla ont. Orkar inte mer.

• Anonym

Att jag tror min sambo bedrog mig igår kväll... det är smink på på tröjan där nere strax över byxorna. Jag vet vem hon är och jag undrar om hon sög av han igår eller nåt.... usch jag skakar och mår så illa

• Anonym

att min sambo undanhåller saker för mig och ljög för mig igår om en småsak IGEN trots att han vet att allt kommer fram och trots att han vet hur ledsen jag blir av lögner... Tredje gången nu och han säger att om jag bara ger honom en ny chans så ska det inte hända igen :( Jag vettefan om jag ska tro på honom eller skrida till verket och lämna honom som jag sa förra gången att jag skulle göra om det händer igen...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-30 15:23:26 följande:
    att min sambo undanhåller saker för mig och ljög för mig igår om en småsak IGEN trots att han vet att allt kommer fram och trots att han vet hur ledsen jag blir av lögner... Tredje gången nu och han säger att om jag bara ger honom en ny chans så ska det inte hända igen :( Jag vettefan om jag ska tro på honom eller skrida till verket och lämna honom som jag sa förra gången att jag skulle göra om det händer igen...
    åh... den där gav mig ont i magen, av minnen, från exets och min relation. Jag ÖNSKAR att jag hade gått såååå mkt tidigare. Ok för att ge någon flera chanser, men inte 100-tals. Och välja att tro på tomma ord.. för när man lovar saker, man hela tiden bryter, så är det ju tomma löften. Och livet är kort... ni kan inte söka hjälp ihop då? Måste ju finnas något mer problem i botten om han håller på sådär. Kanske om ni får utomstående hjälp att det går att lösa?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-30 15:36:56 följande:
    åh... den där gav mig ont i magen, av minnen, från exets och min relation. Jag ÖNSKAR att jag hade gått såååå mkt tidigare. Ok för att ge någon flera chanser, men inte 100-tals. Och välja att tro på tomma ord.. för när man lovar saker, man hela tiden bryter, så är det ju tomma löften. Och livet är kort... ni kan inte söka hjälp ihop då? Måste ju finnas något mer problem i botten om han håller på sådär. Kanske om ni får utomstående hjälp att det går att lösa?
    Grejen är väl att jag är "skadad" av en tidigare relation som innehöll både otrohet och lögner, så jag är väldigt stingslig på den biten. Det är inga stora grejer han ljuger om. Denna gång var det en tjej som han inte känner och som han pratade med i lördags på facebook chatten om en annan kille som var intresserad av henne, och han berättade för mig vad dom sa och så...

Igår frågade jag om han pratat med henne nå mer, och han upprepade vad de sagt om den andra killen typ. Jag frågade om hon sa nåt annat, och han sa att han inte mindes.

Idag fick jag ett mail från henne där hon ber om ursäkt för att hon raggade på min sambo i lördags, hon skrev att hon var full och att det inte var meningen. Hon skickade konversationen efter att jag krävt den och där har de planerat att ta en fika nån gång osv. Sambon skrev att han var inte singel men att han gärna är vän med henne, "men det kan bli svårt när du ser så bra ut" osv...

Anledningen att han inte berättade att hon raggat på honom var för att jag då skulle få för mig att han skulle göra nåt med henne, men jag hade bara skrattat lite åt det och sagt åt honom att hälsa från mig att hon får hitta nån annan typ... Han vet hur mkt jag hatar lögner :( Undrar vad som hade hänt sen, om de träffats osv, om han hade berättat det för mig då liksom. Jag vet att han inte skulle vara otrogen, men han förstår inte hur misstänkt ser ut när man döljer saker sådär... 
  • Anonym
    Anonym (MrsX) skrev 2012-01-31 10:50:30 följande:
    Att jag har studieskulder på 250´ och inte ens kan få ett städjobb!!
    känns igen.. är samma här, fast är sjukskriven; med SGI baserad på restaurangjobb och därmed inte direkt rik.. men CSN ska man ju betala ändå. Ibland är det lätt att vara efterklok...
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?