Vad är ditt största bekymmer idag?
Att jag senaste veckorna har haft jättesvårt att få orgasm.
Att jag senaste veckorna har haft jättesvårt att få orgasm.
Nu efter nästan 3 timmar sedan frukosten så åt sonen upp allt på 3minuter och nu avnjuter han sin glass i soffan
Att jag vill åka och handla en grej innan sambon slutar och vi ska hämta honom på jobbet men jag har ingen större lust att klä på mig och dotra kläder två gånger till idag då hon ogillar att palta på sig en massa vinterkläder.
Att biljäveln måste in akut på måndag morgon på verkstad... som man egentligen inte har råd med :(
att jag saknar närhet/ömhet/sex och kärlek så det gör så dj-a ont i hela mig.. men att jag vet att så som jag mår nu, så kan jag ju inte träffa någon ny partner. Ett halvår tills jag ska få hjälp med det jag mår dåligt av(bortsett från sex/kärleksbristen), så lär väl fortsätta få ha så här ont i mig ett bra, bra tag till. Hade jag haft bättre ekonomi, hade jag nog betalat massage iaf, så jag fick någon beröring. Ensamhet gör ont.
Du ser väl till att hon kommer därifrån?
Att jag inte kan låta bli att fundera på om FK-tjejen kommer att anse att jag inte har rätt till sjukpenning när mina första 180 dagar har gått i februari. Och om hon nu anser det, tror hon då att jag kommer börja jobba bara för att jag inte får några pengar? Jag kan ju inte vara igång mer än två timmar i taget, och är sedan ur spel större delen av dagen.