• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag senaste veckorna har haft jättesvårt att få orgasm.

• Anonym

Nu efter nästan 3 timmar sedan frukosten så åt sonen upp allt på 3minuter och nu avnjuter han sin glass i soffan

• Anonym

Att jag vill åka och handla en grej innan sambon slutar och vi ska hämta honom på jobbet men jag har ingen större lust att klä på mig och dotra kläder två gånger till idag då hon ogillar att palta på sig en massa vinterkläder.

• Anonym

Att biljäveln måste in akut på måndag morgon på verkstad... som man egentligen inte har råd med :(

• Anonym

att jag saknar närhet/ömhet/sex och kärlek så det gör så dj-a ont i hela mig.. men att jag vet att så som jag mår nu, så kan jag ju inte träffa någon ny partner. Ett halvår tills jag ska få hjälp med det jag mår dåligt av(bortsett från sex/kärleksbristen), så lär väl fortsätta få ha så här ont i mig ett bra, bra tag till. Hade jag haft bättre ekonomi, hade jag nog betalat massage iaf, så jag fick någon beröring. Ensamhet gör ont.

• Anonym
    Bye baby Bunting skrev 2012-01-20 16:51:07 följande:
    Låter inte kul. På de flesta orter finns det massageutbildningar och de som går utbildningen brukar ge behandlaingar till ett kraftigt reducerat pris
    lever någon hundring under existensminimum, så det går verkligen inte ändå. Och ja, det suger.. allra mest undrar jag hur sjutton jag sen kommer att lyckas träffa någon, när jag utstrålar typ "utsvulten"; inte riktigt det mest attraktiva.. *grimas* Tack för omtanken.
  • Anonym
    Bye baby Bunting skrev 2012-01-20 17:02:08 följande:
    Eller så hittar du någon som är lika svältfödd. Vet att det inte är någon tröst, men det blir bättre, iaf lite.
    fixar inte sex utan kärlek, och är inte i en situation där jag kan träffa någon kärlek.. så.. nä.. får vackert lida ett bra tag till. Men går lite upp å ner. Vissa dagar är lite bättre, andra svårare. Idag var en "sån" dag bara..
  • Anonym

Du ser väl till att hon kommer därifrån?

• Anonym

Att jag inte kan låta bli att fundera på om FK-tjejen kommer att anse att jag inte har rätt till sjukpenning när mina första 180 dagar har gått i februari. Och om hon nu anser det, tror hon då att jag kommer börja jobba bara för att jag inte får några pengar? Jag kan ju inte vara igång mer än två timmar i taget, och är sedan ur spel större delen av dagen.

• Anonym
    Anonym (ja) skrev 2012-01-20 21:08:58 följande:
    har du inte fått fp och sp samtidigt?

Förstår inte förkortningarna.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?