• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag måste in till jobbet trots att jag är sjukskriven med sjukintyget. Gruvar mig att behöva prata med chefen och vara trevlig trots att jag har ont och bara vill ligga i soffan. Igår var jag till läkaren, idag till jobbet. NÄR ska man få VILA??

• Anonym

Hmm, jag längtar till träningen i kväll!

• Anonym

Att jag precis ska inleda årets första städdag...

• Anonym

Att min utbetalning från alfa kassan som är en månad sen och skulle ha kommit idag, inte har kommit. Vi har vänt på varje krona och gått på knäna här hemma för att få pengarna att räcka tills idag, då jag trodde att pengarna skulle komma... I måndags när vi handlade så fattades det 1 simpel krona för att ha råd med kycklingen!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-12 11:23:41 följande:
    Att min utbetalning från alfa kassan som är en månad sen och skulle ha kommit idag, inte har kommit. Vi har vänt på varje krona och gått på knäna här hemma för att få pengarna att räcka tills idag, då jag trodde att pengarna skulle komma... I måndags när vi handlade så fattades det 1 simpel krona för att ha råd med kycklingen!
    Usch jag hoppas pengarna kommer in antingen senare idag eller absolut senast imorgon! Det är inte roligt med tråkig ekonomi. Det har jag haft större delen av mitt liv. Och nu pga mammaledigheten. Tidigare var jag arbetslös i fem år. Nu haft jobb i fem år.
  • Anonym

Att något smarthuvud kom på att Ja vi sätter en kloss i sidan på av-kabeln så att den täcker hdmi-ingångarna på x-boxen. Ok, jag inser att det kanske inte är ett reellt problem, men det är sjukt irriterande...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-12 11:36:25 följande:
    Usch jag hoppas pengarna kommer in antingen senare idag eller absolut senast imorgon! Det är inte roligt med tråkig ekonomi. Det har jag haft större delen av mitt liv. Och nu pga mammaledigheten. Tidigare var jag arbetslös i fem år. Nu haft jobb i fem år.
    Har fått svar nu och de menar att mina kassakort inte kom in i tid så jag får pengar nästa torsdag istället! Idioter! Jag skickade in korten 30e dec, 2 jan togs beslutet. De menar att jag skickade in korten efter att beslutet togs och därför får jag ingen utbetalning idag! Nu vettefan vad vi ska göra... :s
  • Anonym

Min exman/barnens far alltid, alla dagar. han suger all energi jag har....

• Anonym

Jag är gravid och trött. Vandrande hormonbomb.
    Grät vid 20.15 över att jag inte orkade stå emot 3-åringens tjat om pennor och papper.
    Vilken kass förälder jag är. Alla andra 3åringar är vid den tiden säkert nybadade och omstoppade efter godnattsagan som hela familjen lyssnade på.

Jag ville ju kolla på nya gardniner hos jotex     

• Anonym

att brevbäraren ska komma med mer påminnelse räkningar, lr ännu värre inkasso
    det suger fett när pengarna sinar......

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?