• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym (ansvaslös) skrev 2011-12-26 20:36:26 följande:
    Han bor inte här men det gör jag jag han åker hem i början på januari
    Han har inga pengar, knappt jag heller så får vänta tills dagen då den bokade resan kommer
    den som jag har betalat trots att jag inte har haft någon inkomst sen i september och han går på bidrag hela tiden får pengar varannan vecka. Sen när han kommer hem ska han åka utomlands igen med en kompis som betalat hans resa och när han berättade det för mig sa han jag måste spara ihop pengar jag frågade varför han inte kunde göra det åt mig, jag fick inte ens någon julklapp:'(
    Ett själviskt kräk. SLäng ut honom så fort som möjligt
  • Anonym

att lärarutbildningen inte kan ha koll på något så att vi är lediga i en månad för att sedan plugga 200% och att jag dessutom då ska göra det högravid med en ettåring att hämta och lämna på dagis

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-29 07:47:50 följande:
    att lärarutbildningen inte kan ha koll på något så att vi är lediga i en månad för att sedan plugga 200% och att jag dessutom då ska göra det högravid med en ettåring att hämta och lämna på dagis

hur kan du vara ledig en månad? :)
  • Anonym

Han super sig full och jag kan inte hantera det längre.

• Anonym

Att det visade sig vara "fel kön" idag på ULRynkar på näsan

• Anonym

Att jag är gravid är ju trelvligt men idag fyllde jag i papprena från bm, måste fylla i sånt aj gfår ångest över.
    Gjort 2 aborter för lääänge sen och dessa har jag gjort för att själv må bra och att kunna gå vidare i livet utan förbindelser till personer som gjort mig oehört illa.
    Får ångest nu, jag vill inte veta av mitt förra liv inte behöva skriva och berätta om det.
    Vill inte att dom ska veta eller att dom ska fråga.
    Kräks snart.    

• Anonym
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-29 18:32:52 följande:
    Det är riktigt snuskigt äckligt smutsigt och stökigt hemma hos oss, det är så jävla grisigt... det ser ut som det är någon allvarligt förståndshandikappad som bor hemma här.
    Jag har gått över 6 dagar idag på min BF idag, och allt är skit, jag orkar ingenting och min sambo är sjuk.

Hjärta
  • Anonym
    BeautifulPink skrev 2011-12-29 19:03:51 följande:
    Jag har gjort en abort och jag mådde skitdåligt pga den under min förra graviditet som jag gick fullt ut. Men jag vet att jag gjorde rätt den gången och det har jag fått bevisat om och om igen. Huvudsaken är att man vet att man gjort rätt, för sin egen skull.

*kram* 

Tack!
    Vet att jag gjort rätt och ångrar inte mitt beslut, men vill som sagt inte tänka på det eller veta av det.
    Känns som att pilla på en tunn sårskorpa som man sakta drar av och direkt kommer blodet, det svider och tårarna rinner......
    Vill inte behöva uppge dessa uppgifter för bm VILL VERKLIGEN INTE   
  • Anonym

Ja stackars lilla barn, hoppas ägo färgen bli rätt iallafall...

Lilaa skrev 2011-12-29 19:03:18 följande:
    usch stackars pojke ( antar att det är det )

• Anonym

Att lönen jag fick för bara några dagar sen är nästan slut redan.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?