Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Anton säger inte mycket heller förutom mamma, pappa, titta, där och traktor (tattor):). Däremot förstår han typ allt:)

Han älskar traktorer och lastbilar, blir helt till sig när han ser en ute eller på tv:n. Tur att vi har släkt som har både lantbruk och åkeri;)

• Mama Jessie

Anton pekar och säger dä tattor. Så goa våra små barn är alltså:)

• Mama Jessie

Min lchf sket sig totalt idag då jag och min mamma åkte till McDonalds efter Anton vart hos doktorn. Var så hungrig efter att inte ätit någon frukost, och trött. Efter det orkade jag inte bry mig längre och åt potatis till middag.. Och nu har jag bestämt att jag och Anton ska gå och köpa varsin semla imorn, min livs första vab-dag då, får väl firas;)
    Nej, jag får nog ta till mitt sista alternativ för att minska magen istället - börja röra på mig!;)

• Mama Jessie

Oj vad duktig är Elsa är! Måste va väldigt tidig med pratet :). Kissar hon på pottan också eller säger hon det bara;)?

• Mama Jessie

Anton sov 20-4 då han vaknade av att jag flyttade på honom (han låg med huvudet i fotändan, vilket är dumt då jag höjt huvudänden pga hans förkylning;)) sov sen jämte mig till 8. Har faktiskt aldrig varit med om något liknande, hoppas på fler såna nätter:). Nu sover han igen min lilla sjukling

• Mama Jessie

Anton blir förbannad varje gång jag försöker sätta honom på pottan så vi ligger lågt med den biten ett tag. En gång satte han sig där självmant men då på fel håll:)

• Mama Jessie

Ja det verkar inte riktigt gå som du vill goddess :)

• Mama Jessie

Anton åt precis en hel tallrik torsk,potatis och sås (favoriträtten)! Vad glad man blir efter en vecka då han bara ätit lite välling och rån :). Nu hoppas jag energin kommer tillbaka!

• Mama Jessie

Kött äter inte Anton heller om det inte är typ mosat. Fisk är nog poppis för att det är så lätttuggat. Brukar göra torsk i ugnen med grädde, fiskfond, dill och grönsaker sen potatis till och han vräker i sig:). Torsk med äggsås går också utmärkt.

Vad skönt att det är bättre nu Magda och hoppas du får må bra nu:)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !