Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vad är Fet? Vi håller tummarna/tummen:)

• Mama Jessie

Är det inte dags att göra bebis nu då om du vill ha i december? Anton ska ha blivit till 26 mars och jag hade bf 17 dec

• Mama Jessie

3 senaste dagarna har varit jobbiga, speciellt nätterna där han skriker minst en gång i timmen och man kan inte trösta honom. 8:e vattkoppsdagen och de allra flesta har torkat så jag hoppas det bättrar sig nu och slutar klia. Mamma har sovit här med Anton när jag jobbat så jag visste inte förrän inatt exakt hur jobbigt det var, då hade hade jag sett till att få nåt utskrivet till honom. Känns onödigt att köpa nåt nu men jag kanske förbannar den åsikten inatt :P

• Mama Jessie

Hans byxor har blivit för stora i midjan, han tappar dom. Hoppas han får va frisk en period nu så han äter ordentligt!

• Mama Jessie

Enligt "schemat" ska hon precis kommit ur en fas men alla barn ligger ju inte exakt lika:)

• Mama Jessie

Anton kan ha ont även efter tänderna kommit igenom speciellt när kindtänderna kom, dom är ju så tjocka

• Mama Jessie

Goddess: ladda ner appen thewonder weeks om du har iPhone, den visar iaf en till fas att gå igenom:)

• Mama Jessie

Eller kör avhållsamhet Magda:). Idag är det 2 år sen Anton ska ha blivit till, hur sjukt är inte det? Det betyder också att i juni är det 2 år sen jag sist hade sex, haha, ännu mer sjukt! Tur man har annat att tänka på;)

• Mama Jessie

Har ni påsklov nu? Påsken är ju inte förrän nästa helg

• Mama Jessie

När jag var gravid fick jag kolla blodtryck och urin varje vecka och när jag nämnde att jag känt lite sammandragningar ( inte mer än normalt och inga som gjorde ont) i v20-30 nåt så fick jag komma till läkaren och kolla tappen så min bm höll rätt bra koll på mig :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !