Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Ja 86 har hängt med ett tag och mycket kan han ha ett rätt bra tag till. Men köper jag nytt nu blir det 92 om de inte ser jättestora ut, storlekarna skiljer ju sig en del
Ja 86 har hängt med ett tag och mycket kan han ha ett rätt bra tag till. Men köper jag nytt nu blir det 92 om de inte ser jättestora ut, storlekarna skiljer ju sig en del
Längden går jag inte efter, 80 är för litet men jag tror inte han är över 80 cm lång.
Oj då, vet du hur stor Sixten är ungefär? :)
Här är verkligen både små och stora barn:). Anton ligger nog mittimellan ;)
Anton vägde 11,3 vid ett år, tror knappt han väger mer nu då ham varit sjuk mycket senaste månaden och då knappt ätit och så har han ju börjat gå och springa också:).
Så bra du är Malin!
Malin: var Tim dålig nånting under veckan eller va han bara prickig:)?
Anna: jag tyckte inte det var dyrt för en så stor fin lägenhet. Var i ske-å ligger den? Min syster m familj letar också nytt boende, du har inte mer kontakter;)? Fast vi vill ju hellre att dom flyttar ner hit så glöm att jag frågade :).
Anton äter inte heller så mycket men klagar oftast inte mellan måltiderna heller så oftast är han väl nöjd ändå:)
Frukost blir oftast gröt 1,5dl eller lika mycket välling
Kanske en banan till mellanmål
Mängden mat varierar stort beroende på vad som bjuds, ibland en hel tallrik ibland några skedar :P
På kvällen gör jag alltid 2 dl välling men äter bara 1-1,5dl