Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Fick den här bilden från syrran, på tal om kallt ;)
  • Mama Jessie

Lillsnurr: låter som en god ide att din sambo har bil i sommar, tåg och buss kan man ju inte lita på och går inte så fort alltid:P. Hur lång tid tog förlossningen sist?

Mitt körkort gick på ca 10000, 10 år sen. Där ingick 10 lektioner, teori och halka tror jag:). Körkortet är helt klart min bästa investering hittills!

• Mama Jessie

Ja det kan ju gå rätt mycket fortare andra gången. Du får ringa hem honom vid första känningen och hoppas han inte kör hem i onödan ;)

• Mama Jessie

Hahaha! Ge bort honom till kusin i födelsedagspresent! Rolig dröm :)

• Mama Jessie

Var jobbar du 3barns? Eftersom du får rabatt så såna grejer?

• Mama Jessie

Då är hon ju nästan färdig nu angelique, måste kännas skönt:). HÖGST 3 veckor kvar va?

• Mama Jessie

Jag kan hålla med alla som sa att barnen blev nöjdare efter dom börjat gå :). Nu går han omkring överallt och leker lite här och där. Men han kan inte ställa sig upp utan stöd än men det är nog inte långt borta för han kan böja sig och plocka upp saker och ställa sig igen. Innan han började gå kunde han inte stå själv mer än några sekunder men direkt han kunde gå kunde han också stå som han aldrig gjort annat, knäppisunge:)

Nu är jag ledig en vecka, inskolning som gäller. Skönt att vila jobbkroppen lite :)

• Mama Jessie

Är det några här som skulle vilja försöka få till en träff? Tycker det hade varit himla trevligt :)

• Mama Jessie

Vad duktiga ni är som går ner i vikt! Jag måste också ta tag i det nu, att jobba räcker inte längre eftersom jag har en förmåga att "unna" mig saker efteråt :P

• Mama Jessie

Finns det ingen som kan hjälpa dig med de tyngsta grejerna lillsnurr? Hur går det med foglossningen när du jobbar i stallet?

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !