Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jo jag vet hur man rider in en häst, ridit in några stycken och ridit sen jag var typ 3 år . Som ja skrev, ska jag hänga in honom innan jul ( hängas in menas med att han lär sig ha sadel sen att jag hänger på honom utan att sitta upp) Har redan nu börjat dra saker över hans rygg och vart ute på promenader med han.. Men han är mer i luften än på marken kan jag säga.. Hel vild :) men sånt är bara kul, men rädd och ovan är inget man kan vara i närheten av mitt vilddjur :)

• LillSnurr82

Hur får man reda på vilken plats dom är födda? Skulle oxå vilja veta. :)

I dag har Agnes och jag vart hos kompisar och lekt :) Gud så trött hon blev sen. Var där i tre timmar. Åkte direkt till stallet efteråt, hon somna i bilen sov kanske en timme, vakna vid sex. Hem så fick hon mat lek en stund välling vid halv åtta och hon somna igen :) tror hon haft en kul dag med sina kompisar!

• LillSnurr82

Åh spännande moma, hur gick det?

• LillSnurr82

Usch har knappt sovit i natt alls. Gick och la mig vid 22 med värsta migränen , vakna sen flera gånger av att jag hade så jävla ont! Var uppe och drack massa och tog värktabletter låg och grät tills jag tillslut somna om.. Men nu när jag vakna är migränen fortfarande kvar :( skit!!!!!

• LillSnurr82

Suzzy tycker Lokes kurva ser väldigt lik Agnes ut. Hon har oxå dippat men det sa dom inte var nåt allvarligt då hon är så rörlig och typ aldrig är still. Hoppas de säger samma om Lokes

• LillSnurr82

Åh spännande moma! Håll oss uppdaterade. Shit är du gravid så är det ju verkligen meningen att du ska bli mamma till en till just nu!

• LillSnurr82

Något av testen kanske är utgånget datum på ? Därför det missvisar? Märkligt att det ena är super positivt och de andra jätte negativa..

• LillSnurr82

Agnes ställer sig oxå upp i stolen, bältet åker bara av, värdelöst.. Så i stolen får hon bara sitta under uppsikt. Agnes och jag har storstädat i dag, skulle jag aldrig gjort..nu närnjag satte mig ner i soffan känner jag hur ont fogarna gör och tar mig knappt upp..:/ vi som ska åka till stallet snart.. Tur mamma kommer så hon kan hjälpa mig upp om jag fastnar.. Haha.. Blir nog mor min som får mocka till hästen i dag oxå..

• LillSnurr82

Bråket är på Facebook mellan Catarina och Suzzy typ..eller kanske inte bråk men dom tycker olika.. Tror inget skrevs här vad jag sett, inte i denna tråd i alla fall.

• LillSnurr82

Någon som vet var (gärna internet) man kan beställa badkläder för gravida. Är ute efter en tankini(eller hur det stavas) som passar när man är gravid. Känner mig som en korv i baddräkt i vanliga fall så det går fett bort :) behöver nåt att ha på mig när dottern går på babysim och så tänkte jag börja simma och gå på gravid vattengympa oxå. Känns för blottat med bara bikini nu när magen börjar komma.. Okej i sommar att gå med bikini i sommar stugan med stor mage men inte bland folk :/

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !