Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Hade jag haft en riktigt kök, hade jag bakat mycket mer...! Tycker det är jätte kul. Men nu har vi knappt några bänkytor i köket så blir både mindre bak och matlagning pga det. Letar för fullt efter större lya, men skit svårt! Ett måste i vår nya lya är stort kök, mycket garderober och ett badkar!!!!! Är det inte en lägenhet på bottenplan så är även hiss ett måste så klart :)

• LillSnurr82

Toksnippa: ok förstår, fråga som sagt mest för nyfikenhetens skull och har ingen aning om hur sånt funkar! Så klart att när man väl är där och säkert kämpat länge med att få barn att man struntar i när barnet kommer, bara det kommer typ!

Tänkte mest när man börjar med det, om det är läkarna eller vilka det nu är som hjälper en, som bestämmer när man ska starta, eller får man själv bestämma när man är redo?
    Tycker det är bra att det finns sådan hjälp att få i alla fall!

Sänder oxå mina tankar till april barn, hoppas att hon fått positiva besked i dag!

• LillSnurr82

Måste vara härligt att ändå äntligen lyckas efter så många år , är ju verkligen ett efterlängtat barn då! Så himla härligt! :)

Suzzy: usch vad jobbigt :( men ring 1177 i morgon om det inte är bättre , eller i natt om det blir mycket värre! Hoppas Loke kryar på sig snart!

• LillSnurr82

Usch har en övertrött unge här hemma som vägrar sova. Bara för bus och klättrar på ALLT!! Jag mår skit, värsta huvudvärken och spyfärdig hela tiden :( sambon jobbar och kommer hem vid 22.00.. Paaaanik! Tur min snälla mamma ställer upp och åker ut till stallet och mockar och fixar maten till min häst :)

• LillSnurr82

Usch Suzzy låter inte speciellt kul. Hoppas att du får sova mer i natt!

• LillSnurr82

Tänker på fig april barn och krya på dig moma.

• LillSnurr82

Har oxå tänkt börja med teorin till körkortet. Ta den billiga vägen och läsa mycket hemma och övningsköra med mamma, pappa och syster som jag får köra med. Men bara att veta vart man ska börja läsa och vad som kommer på provet är ju skit svårt. Jag har svårt att lära mig något av att bara läsa rakt upp och ner om det inte är något som intresserar mig.

Måste det vara så dyrt och krongligt att ta körkort??

• LillSnurr82

Hade jag haft råd hade jag gått en sån intensiv kurs. Hade tänkt betala en sån med försäkringspengarna jag fick för min häst. 12300:- men fick ju betala avlivningen själv så blev inte så mycket över :(

Men ska nog på nåt sätt försöka ta tag i det nu när jag ändå kommer ströa runt här hemma ett bra tag till.

• LillSnurr82

Gott nytt år alla fina mammor och barn! Här blir det en lugn hemma kväll med lite gott att äta bara! Vid tolv slaget går jag och gubben ut på gården och kollar raketerna och skålar i champagne alkohol fri cider för min del...

• LillSnurr82

Du får väl ta ett test, finns inget annat sätt att ta reda på det .

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !