Usch vet inte om det är mina grav hormoner eller om jag bara är känslig eller om alla skulle bli irriterande på detta. Min sambo har ett ex i Göteborg som jag aldrig träffat. Dom har typ haft lite kontakt när han sommarjobbat där eftersom dom har gemensamma vänner i Göteborg. Dom har även haft mail kontakt med varann fast han nekar till det när jag frågar, men jag är 100 då jag "råkat" komma in på hans Facebook ett par gånger. Eftersom han nekar , blir jag ju mer nyfiken och tror att han döljer något. I alla fall, detta har dom slutat med då jag vet att han sagt till henne att dom inte ska maila då jag tar illa vid mig. Men nu skickar hon ett julkort adresserat till BARA honom och våran hund ? Från henne och hennes jävla hund. (hon har dessutom aldrig träffat våran hund) Inte till mig och inte till Agnes.. Hon har aldrig någonsin skickat julkort till honom/oss förr... Jag kokar av ilska, vad fan vill hon? Vem tror hon att hon är ?
Usch, ville bara skriva av mig för jag är så arg!!!
Skrev ett sms till min sambo att han skulle säga till sin flickvän i Göteborg att Nemo (MIN hund, inte hans ) inte vill han julkort från henne och hennes hund ! Löjligt,? ja kanske.. Men bryr mig inte!
Så nu har jag fått avreagera mig lite !