Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
2barnsmamma heter Catarina
2barnsmamma heter Catarina
Ja just det Carina heter hon ja :) Klart man fattar att du inte mena det bokstavligen .. Skönt att han sover nu, hoppas du får en god natts sömn:)
Alla människor får sånna tankar i bland, helt naturligt. Klart man får bli arg, vore konstigare om man aldrig blev det. Finns människor som tror sig vara så jävla perfekta, men oftast är de dom som inte kan kontrollera sina känslor och som faktiskt inte alls är perfekta.. Vem faan är det egentligen? Men dessa människor ska bara klanka ner på andra och deras "fel" bara för att må bättre själva. Bara att skita i dem och inse att de klagar och klankar bara för att skydda sig själva och deras lilla perfekta fantasi värld.
Har också lagt till dig Maria, Emma Johansson heter jag.
Oj vad duktig han är Anton som kan äta själv. Agnes fick äta själv för första gången i går.. Gick så där..hon fatta hur man skulle göra men skeden hamna upponer innan den kom in i munnen de flesta gånger. Men man fick inte hjälpa henne, då blev hon förbannad! Haha!
2barns: nej jag är inte öm om magen och har heller inte vart det under graviditeten.
En cysta behöver inte vara farlig. När jag trilla av hästen illa för ett par år sedan blev jag helkropps röntgad från topp till tå. De hitta då en cysta i min mage, tror den sitter på njuren. Dom gjorde en odling på den och den visade sig vara godartad. Helt ofarlig (än Så länge i alla fall) och tydligen väldigt vanlig. Så den sitter där den sitter tills och om den stör mig. De tar alltså inte bort den. Ska bara ha koll på den och kolla upp den med några års mellan rum. Men som sagt, en cysta är oftast inte farlig så onödigt att oroa dig .
Vi går på babysim. Men finns kurser ända fram tills de är 2 år och börjar på mini sim.
Usch så täppt i näsan, så vaknar hela tiden och kan inte somna om. :( har dessutom huvudvärk igen och fryser så tror febern är på väg.. Jävla skit!
Nu har i alla fall bäbis i magen börjat sparka massa så det känns utanpå :D tycker det dröjt längre tid denna grav innan man kände av bäbis, de säger ju att det är tvärtom. Kanske är en väldigt lugn groda där inne?
Är i v 19 nu.. Så snart halvvägs :) skrämmande, om ett par månader är man 2 barnsföräldrar :S vad har jag gett mig in på??
Jag har lagt till dig Therese, tror jag hoppas det blev rätt:)
Men vaddå har bilen och hunden stått där länge? Annars är det inte olagligt att lämna hunden i bilen under en viss tid om det inte kan uppnå över 25grader i bilen eller bli frysgrader i bilen väldigt snabbt.
Aha okej, det kanske inte är så snällt. Undviker att lämna våran hund i bilen. Kan bli när man ska in och handla nåt lite snabbt, inte direkt på Ica maxi när man ska storhandla. Då blir han hemma. Vad trivs du inte med?