Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Har ju set fyran på bio redan så klar :) Nej orphan har jag inte sett men den måste nog ses nu :) är med i lovefilm så den ska hyras .. :) tack för tipset!

• LillSnurr82

Barnhemmet som jag sett är inte alls samma story som orphan. Men the orphan är nog en annan film är bara orphan? Barnhemmet som jag har är spansk, orginal titel är el orfanato

• LillSnurr82

Gääääsp, ligger fortfarande kvar i sängen men ska nog kliva upp nu :)

Jag är galet nervös över hur livet kommer funka med två små barn. Men det ska nog lösa sig. Alla (nästan i alla fall) andra klarar ju av det så varför inte vi?

Min största skräck är just nu att inte Niklas kommer vara hemma när förlossningen börjar:/ han har ju sommarjobb i Göteborg och vi bor i Linköping. Han kommer ju komma så fort han kan, men inte säkert han hinner.. Har i alla fall sagt att min mamma får följa med tills han dyker upp.. Det borde man väl få? Att hon är med tills han kommer och så åker hon hem när han kommer? Tror man bara får ha en med sig på förlossningen annars.

I morgon är det rul :) spännande , är i dag i v 20 (19+1) på söndag är det halvtid :S

• LillSnurr82

Här har vi oxå en tjej med ett stort humör . Får hon inte som hon vill ställer hon sig och skriker/tjuter.. Man ser verkligen att det är larv tjut och hur förbannad hon är.. Kan knappt hålla sig för skratt ser ju så gulligt ut!
    Går inte heller att försöka prata med henne då blir hon bara argare.. Haha! Så bäst är att bara vänta ut henne..

• LillSnurr82

Nu har vi vart och tittat på den Lill* i magen.. H*n var dock inte alls samarbetsvillig och ville inte alls ligga still och vara med på bild:) lika vild som stora syster :) jag hade moderkakan i fram vägg så kanske därför jag inte känt av sparkarna så tydligt.. Nu är jag i alla fall super glad och nöjd :)

• LillSnurr82

Vi har stolen bak då det är det ända alternativet( airbag som ej går att koppla ur) den sitter höger bak så åker hon ensam med sambon så kan han i alla fall nå henne och se om hon rör sig typ. Man kan ju om man vill sätta en spegel bak så man ser barnet i backspegeln om man känner sig tryggare då.

• LillSnurr82

Nej nu börjar jag tro på en pojke , inte lika säker på kön som jag var när jag vänta Agnes. Då var jag ju säker på tjej hela tiden.. Nu svajar jag lite..
    Därimot säger min känsla att min syster som ska ha barn nu i februari får en kille :)

• LillSnurr82

Ja det har verkligen gått jätte fort.. Kanske är för man redan har en liten att fokusera på om dagarna.. Men spännande lär det bli..

• LillSnurr82

På våran bil går det inte ens att koppla ut airbagen ens på verkstad.. As konstigt :/

• LillSnurr82

Ingen lag i Sverige som säger att barnet måste sitta fram.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !