• LinnV

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Mamma smurfen: skönt att det är på gång iaf. Konstigt att det ska ta så lång tid som det gjort.

Det är så tråkigt att jag inte kan lägga upp bilder här genom mobilen! Måste erkänna att jag börjar bli less på att vara hemma nu. Har ju varit nästan bara hemma sen juli 2010. Jobbat några få dagar här o där bara.. men tror inte vi får plats hos dagmamma förrän i augusti så har inte så mycket att välja på..

Johan har blivit varslad =/ så han har jobb fram till 4/5 sen vet vi inget. Företaget Han jobbar åt har lagt anbud på att köra milkos mjölk när de slår ihop med arla och får de det så kommer han få tillbaka jobbet 7/5. Det får vi veta om en månad ungefär..

• LinnV

Men blä. Skrev nyss ett inlägg som tydligen inte blev skickat..

Trist magda med en sån dag! vad har han gjort för något? Jag förstår dig, är inte kul att inte ha några egna pengar. Just därför vill vi bli gravida innan Sigge är 1 år o 9 månader så jag inte får ännu lägre sgi!

• LinnV

Åhh, kommer ni ihåg våra grannar jag skrev om som vägrade betala tillbaka det de lånat? De håller på att flytta just nu! Pengarna skiter jag i, är bara så himla glad att slippa se de. Det gjorde min dag

• LinnV
    3 barns mamma84 skrev 2012-02-15 12:28:20 följande:
    skönt bort med skiten .
    nu dags att fira Skål hoppas dom flyttar lååååååångt bort 
    Jag tror jag ska fira med vin ikväll  
    Tyvärr bara typ 500 meter bort men jag kommer se de ett par gånger om året istället för ett par gånger om dagen  
  • LinnV

Idag fyller min prinsessa 7 år! 7 underbara år har jag varit mamma <3 men det gör så ont i mig för jag får inte träffa henne idag hon är ju så stor att hon fattar allt. Men ska ringa henne sen och säga grattis..

• LinnV
    LillSnurr82 skrev 2012-02-16 13:35:46 följande:
    Varför får du inte träffa henne och vad är det hon fattar? Hänger inte med..:/

Hon är hos sin pappa den veckan. O nu är hon i skolan och jag ska snart till jobbet så hinner inte träffa henne. Hon kommer ju minnas att hon inte fick träffa mig på sin födeldedag..
  • LinnV

Vad jobbigt aprilbarn håller tummarna att det går över snart så ni får börja jobba på syskon!

• LinnV

-2 cm i midjan, låren o rumpan av två veckors träning blir grymt peppad på att fortsätta! Väger däremot inte för jag har ingen våg..

• LinnV

Jag är glad jag inte kollade på bb, blir tokig på människor utan vett..

Jag blir galen på dessa tänder, han har två hörntänder på gång som har gett feber, dålig mage och nattligt skrik till och från i flera veckor..

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !