• LinnV

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag orkar inte ens kommentera allt ni skrivit sen igår. Håller med om att vissa borde växa upp och kunna ha ett vuxen samtal! Magda har skrivit mycket klokt, håller med om det hon skrivit måste jag säga!

• LinnV

Sänder också en tanke till Aprilbarn {#emotions_dlg.flower}

Skulle göra kyckling i ugnen men gjorde gratäng som kokade över för ett par dagar sen och glömde göra rent ugnen efter... Satte i gång brandlarmet nyss och hela lägenheten var rökfylld.. Bara planera om och göra någon annan mat.. Haha..

• LinnV

God fortsättning! Sixten somnade kl 20 men vi andra satt uppe till ett, lina oxå 7.30 tyckte Sigge vi skulle gå upp så är rätt trött o ska jobba i kväll..

Jag håller på att ta körkort, kör med johan flera gånger i veckan. Sen pluggar jag hemma på datorn, har inte skrivit in mig på någon körskola än.. ska göra det i typ mars och ta ett par lektioner innan jag kör upp. För då har jag fått några löner så jag har råd..

• LinnV
    Vincents mamma skrev 2012-01-02 15:43:19 följande:
    Vi kör igång med första ivf försöket om en vecka så förhoppningsvis om vi har tur en oktoberbebis :)

Vad spännande :) lycka till!
  • LinnV
    LillSnurr82 skrev 2012-01-02 20:27:49 följande:
    Åh tack :) Vem är det som heter Linn ? Så jag inte addar nån jag inte "känner" :)

Det är jag :)
  • LinnV
    April barn skrev 2012-01-02 23:22:38 följande:
    Vad roligt, spännande att se vilka alla är 

Jag har lagt till dig. Linn heter jag :)
  • LinnV

Magda: det kommer gå jätte bra :) men vet hur du menar, jag tänker alltid så oxå

• LinnV

Jag har inte heller sökt dagis än. Men ska vara hemma till augusti så är inte bråttom än :)

• LinnV
    LinnV skrev 2012-01-05 18:56:30 följande:
    Jag har inte heller sökt dagis än. Men ska vara hemma till augusti så är inte bråttom än :)

Var för snabb.. de ska öppna 3 eller 4 nya avdelningar i höst
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !