• LinnV

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Vi borstar tänderna varje kväll o på morgonen när jag kommer ihåg.

Blodpudding har jag gett sen sixten var 8 månader, då sa bvc att det gick bra!

• LinnV

Sixten sov bara ½ timme på dagen idag så han somnade nyss i bilen.. Vilken rolig kväll det kommer bli, är glad om han somnar före 22...

Igår somnade han faktiskt själv i sin säng, så skönt med tanke på att han brukar ta 30-60 min med massa gnäll i våran säng  

• LinnV
    Momalicious skrev 2012-01-06 22:10:06 följande:
    Haft så jäkla ont i magen i ett par timmar nu, precis som när jag ätit laktos. Har gått igenom allt jag ätit idag jättemånga gånger och tänkt att nä, jag har inte ätit laktos idag. Och nu slog det mig. Åt två pannkakor med lite nutella på förut. Hade inte en tanke på att jag int,e kunde äta det. Så dumt! Nu är hela kvällen förstörd :(

Usch för att ha så ont! Det tar ett tag innan man lär sig allt, jag får fortfarande läsa ingredienser ibland efter 5 år..
  • LinnV

Ucsh, vi har så mycket problem med våran granne, vet inte vad jag ska göra.. vi var vänner men hon skrev elaka kommentarer om mig på fb så pratar inte längre men våra barn leker. Idag började hon Terra mig med massa sms o hittade på en massa. Hon skrev att de inte var skyldiga oss penga för det finns inget papper på det. Men vi betalade allt på semestern när de var med o vi kom överrens om att vi skulle få 2000 kr. Hur 17 ska vi göra för att få pengarna tillbaka? Får ett raseri utbrott snart på de..

• LinnV

Tack tjejer för tipsen! Har precis bytt mobil men om jag har tur finns alla sms vi skrivit om det kvar i gamla mobilen! får kika i morgon, nu ska vi sova när grannen äntligen slutat..

• LinnV
    thegoddess skrev 2012-01-10 08:07:55 följande:
    Bra jobbat majorima! Som du säger inte bra gå ner för fort.

Nog för att Ronja somnar lätt på kvällen. Men hon vaknar lika lätt på morgonen.

Hur mycket välling ger ni på kvällen och vilken sort? Ger ni annan kvällsmat innan med? Ronja får 250 fullkorns men är hungrig som tusan 6.

thegoddess skrev 2012-01-10 08:07:55 följande:
    Bra jobbat majorima! Som du säger inte bra gå ner för fort.

Nog för att Ronja somnar lätt på kvällen. Men hon vaknar lika lätt på morgonen.

Hur mycket välling ger ni på kvällen oc

h vilken sort? Ger ni annan kvällsmat innan med? Ronja får 250 fullkorns men är hungrig som tusan 6.

Vi äter middag vid 18. Sen får han fullkornsvälling gjord på 250 ml vatten.

Ändå vaknar han en eller två gånger varje natt o äter välling. Och är hungrig på morgonen, förstår inte..
  • LinnV

Oj vad konstigt det blev, har inte lärt mig att skriva från mobilen än

• LinnV
    thegoddess skrev 2012-01-10 10:26:36 följande:
    Gör han alltid det? Eller är det tillväxt period?

Jag ska prova att ge lite gröt eller macka yogurt innan runt 18 och sen välling så får vi se. hon är ju så trött då så inte säkert hon är så sugen på annat än välling bara

Det har han alltid gjort. Har provat med mindre välling eller vatten men han somnar inte om förrän han fått en hel flaska..

Äter ni ingen middag? Isf kanske hon behöver äta riktig mat på kvällen?
  • LinnV

Haha Johan är helt säker på att jag är gravid, inte jag! Hade äl förra veckan så skulle inte märka det än isf. men jag är så sugen på vissa maträtter så i morgon ska vi äta litet julbord o i helgen ska vi baka semlor. Haha..

• LinnV
    Momalicious skrev 2012-01-13 10:33:17 följande:
    Ja den här månaden :O vissa månader har vi kört avbrutet om vi glömt köpa kondomer men då har vi aldrig haft sex vid äl. Åh jag dör, hela jag darrar. Måste ta ett till, hoppas jag blir nödig snart!

Spännande.. jag ska ha mens på tisdag men vi har slarvat med kondom så får se..
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !