Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Grattis till födelsedags barnen
Moma - Jag håller tummarna för dig!!!!
Grattis till födelsedags barnen
Moma - Jag håller tummarna för dig!!!!
Ludi - Man får sällan mens när man äter minipiller. Jag åt de ett par år och hade lite mellanblödningar, tror jag hade mens två gånger under hela tiden. Hur skönt som helst
Sixten försökte gå ute i dag men det gick inte så bra. Det är isigt och knöligt så han snubblade bara när han hade skor och overall på sig..
Vilken storlek har ni köpt på skor till era små? Jag köpte 23, då är de lagom med stickade sockar i..
Grattis till alla som fyller ett år idag
Jag kämpade för att hålla Sixten vaken så han bara skulle sova en gång idag men gick inte! Han somnade i mitt knä när vi satt på youtube och lyssnade på musik Han brukar vara svårsövd men inte idag tydligen.. Han sover två gånger och har gjort ett par månader nu.. 30 min på fm och 1-2 timmar på em..
Sixten har sovit dåligt några nätter nu, passande nog nu när jag är genomförkyld.. Vaknar flera gånger och har svårt att komma till ro igen. Jag är så trött så har ingen koll på kl men de senaste nätterna har han ätit två vällingflaskor igen. En vid 22 och en vid 4 (säger min sambo). Sen vaknar han ofta en gång där i mellan också.. Jag vill bara sova, vi har ju stora syster som ska till skolan så kan inte ligga och dra oss heller.
I morgon ska vi till bvc, ska bli spännande att se hur stor han blivit
Sixten vägde 13,8 kg o var 81 cm lång. Så han fortsätter två kurvor över normalt som han gjort sen han var ett par månader Sprutorna gick bra, han skrek 20-30 sek sen var det som vanligt igen
Sixten fick också en fläskläpp i lördags. Men i söndags var den borta igen, så de läker fort som tur är de små. Han gör illa sig hela tiden, flera gånger om dagen. Han klättrar på allt, sitter på köksbordet när jag kommer in dit, hoppar i soffan, sitter på databordet och leker med dimmern och såna bus. Har insett att det är omöjligt att passa honom varje sekund..
Vad jobbigt Ludi, även om det var dåligt så är det klart det gör ont! Styrkekramar!!
Grattis Ellie
Jag har så ont i mina höfter Jag tror jag går av på mitten snart! Vet inte varför jag så himla ont heller..
Vi har iaf haft tur och haft några bra nätter, han har vaknat, ätit och somnat! Håller tummarna att det fortsätter så