• LinnV

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Tack för era svar om cellprov! Här får man kallelse när man är 23 år. Men bm tyckte att eftersom jag har haft så "många sexpartners" så var det lika bra att göra det nu fast jag är 22 år. Om det kostar har jag ingen aning, det sa hon inget om men tar väl med pengar för säkerhetens skull.. 

• LinnV
    Momalicious skrev 2011-10-31 15:18:07 följande:
    Haha nämen sa hon så?! Iaf borde jag väl göra det tidigare också då
    Haha, ja det gjorde hon, blev lite paff men är ju lika bra att göra det iaf det är något!
  • LinnV

Nu är det färdig packat! I morgon när vi ätit frukost åker vi till mina släktingar i Skövde och Tidaholm och kommer hem på söndag Eftersom jag inte kan gå in på FL på mobilen så får ni ha en trevlig helg tjejer

• LinnV

Har haft en skön helg utan att laga mat och städa alls. Men är alltid lite jobbigare att vara borta. Är så skönt att vara hemma och nu få krypa ner i min egen mjuka nybäddade säng

Sixten har sovit bättre än vanligt, kanske för att vi inte har tagit det lugnt alls på dagarna. Vaknat en gång/natt, ätit och sen somnat om. Vaknat vid 8 på morgonen! Helt underbart att få sova lite på morgonen. Det tar 6 timmar ungefär att åka ner och barnen var jätte duktiga, Sixten han åt, sov och lekte med Lina hela vägen Hjärta 

Ang längd - Sixten är lång enligt bvc-kurvan (78 cm vid 10 mån) men jag är 160 cm och min sambo 184 cm. Alla i min släkt är korta och i min sambos släkt långa, alla tjejer är över 170. Så hoppas Sixten blir som sin pappa. Det är inte lätt att vara kort!

• LinnV

Sixten äter knappt något igen, det går upp och ner hela tiden. För ett par veckor sen åt han bra, flera gånger om dagen och alltid mer än en portion, nu äter han inte ens en halv portion. Det enda som går ner är vatten och macka, ibland fruktpuré. Han har precis fått två tänder så antar att det är pga de! Hoppas iaf! Han har ätit tre mackor idag och 4 skedar köttfärssås...

cissi: Vad jobbigt! Håller tummarna att det går bra! Vilken vecka är du i? Jag blödde när jag var i vecka 7 eller 8 då jag egentligen skulle haft mens. Var lite bara och jag hade inge ont. 

• LinnV

När vi gick och la oss igår var Sixten jätte varm, så tog febern och han hade 39,1 Inte konstigt han inte ville äta igår! Men han dricker iaf massa vatten..

Anna - Sixten får bara vatten än, han älskar det så tänker vänta ett tag med mjölk till maten.. 

• LinnV

Har varit en lång dag idag, jag har inte kunnat gjort något så är helt slut pga att jag bara suttit still.. Sixten har sovit 6 timmar på dagen men bara i min famn. Har jag försökt lägga ner honom har han bara skrikit. Hann kasta i mig några tuggor mat mellan sovningarna iaf.. Johan kom nyss hem så han får fixa tvättstugan och när han kommer in ska jag äntligen få en kopp kaffe

• LinnV

Sixten leker knappt med sina leksaker, han vill riva ur lådor och skåp i köket istället, eller suga på tv-dosor och mobiler.. Toastolen är kul att plaska i också Obestämd

• LinnV
    Momalicious skrev 2011-11-09 21:52:39 följande:
    Tycker bara att det blir lite hätsk ton här ibland, och så ska jag väl erkänna att jag ogillar en viss person en del. Nåväl, vill ni mig något får ni gärna skriva till mig. Kommer sakna er, men som sagt, tycker det är tråkigt att det ofta blir så mycket tjaffs och elaka ord (jag är inte perfekt, det vet jag).
    Vad tråkigt Håller med dig att det är lite hårt ibland men jag hoppar över att läsa de inläggen bara. Men vi är många i tråden och då kan tyvärr inte alla gilla alla! Men jag har fått mycket hjälp och stöd här så hoppar hellre över isf! Kommer sakna dig ju!!
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !